Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[QUOTE=michael91b;506276]nou je pc moet wel een tv-out kaart hebben.\r\nVoorderest weet ik niets over pc op tv.\r\nIk weet wel dat er heel veel meer mensen zijn die zoiets willen en op internet zijn er dan ook wel tienen tot honderden berichten over en oplossingen, dus t enige dat ik kan aan raden is om eens op Google wat op te zoeken.[/QUOTE]\r\n\r\nJa dat kan, daar weet ik verder al zat van, maar mijn vraag is dus of Blu-ray films ook via de HDMI kabel afgespeeld kunnen worden, of dat ze uberhaupt wel op de pc kunnen worden afgespeeld..
Link naar reactie
[QUOTE=nickhosperss;506305]Het gaat niet zozeer om het feit dat ik ze niet kan afspelen op de tv, maar meer om het feit dat dit een blu-ray bestand is. Die heb ik ook nog niet getest op de pc, werken die daar ook gewoon?[/QUOTE]\r\n\r\nIk weet niet of je de hele Blu-ray disk gedownload hebt of gewoon een rip als een mkv, of avi bestand etc.\r\nMaar als het een mkv of avi etc. is dan zou je dat gewoon moeten kunnen afspelen of anders zoals Foobar al zei Media Player Plassic Home Cinema downloaden, of wat ik beter vind is het \r\nK-Lite Codec Pack downloaden en installeren en met windows media player afspelen (beter beeldkwaliteit, meer kleur(minder grauw/grijs). \r\nEn hoe je het op je tv kunt krijgen heb ik geen verstand van dus daar kan ik je (helaas) niet verder mee helpen.\r\n\r\nSucces verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...