Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Hallo,\r\n\r\nAls ik films download als blueray bestand, kan ik dan die films afspelen (via een HDMI kabeltje) op de pc?.. of kan dat niet als het blueray films zijn?\r\n\r\nMvg,\r\nnick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 bedoel je niet afspelen op de tv? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 ja natuurlijk bedoel ik dat, mijn excuses..\r\n\r\nis dit dan mogelijk? of heb je hier nog iets speciaals voor nodig (HD tv is aanwezig) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 [QUOTE=nickhosperss;506260]Hallo,\r\n\r\nAls ik films download als blueray bestand, kan ik dan die films afspelen (via een HDMI kabeltje) [U]op de pc[/U]?.. of kan dat niet als het blueray films zijn?\r\n\r\nMvg,\r\nnick[/QUOTE]\r\n\r\nBedoel je niet op de TV ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 nou je pc moet wel een tv-out kaart hebben.\r\nVoorderest weet ik niets over pc op tv.\r\nIk weet wel dat er heel veel meer mensen zijn die zoiets willen en op internet zijn er dan ook wel tienen tot honderden berichten over en oplossingen, dus t enige dat ik kan aan raden is om eens op Google wat op te zoeken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 [QUOTE=michael91b;506276]nou je pc moet wel een tv-out kaart hebben.\r\nVoorderest weet ik niets over pc op tv.\r\nIk weet wel dat er heel veel meer mensen zijn die zoiets willen en op internet zijn er dan ook wel tienen tot honderden berichten over en oplossingen, dus t enige dat ik kan aan raden is om eens op Google wat op te zoeken.[/QUOTE]\r\n\r\nJa dat kan, daar weet ik verder al zat van, maar mijn vraag is dus of Blu-ray films ook via de HDMI kabel afgespeeld kunnen worden, of dat ze uberhaupt wel op de pc kunnen worden afgespeeld.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Als je ze op de pc kunt afspelen, dan kun je het ook via HDMI op een tv weergeven. En het weergeven op de computer is een kwestie van de juiste codecs, dus ja, dat gaat gewoon werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Het gaat niet zozeer om het feit dat ik ze niet kan afspelen op de tv, maar meer om het feit dat dit een blu-ray bestand is. Die heb ik ook nog niet getest op de pc, werken die daar ook gewoon? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Zoals ik al zei: als je de juiste codecs hebt dan werkt dat gewoon.\n\nIndien nodig even Media Player Classic Home Cinema downloaden om het mee af te spelen, als het in Windows Media Player niet werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 [QUOTE=nickhosperss;506305]Het gaat niet zozeer om het feit dat ik ze niet kan afspelen op de tv, maar meer om het feit dat dit een blu-ray bestand is. Die heb ik ook nog niet getest op de pc, werken die daar ook gewoon?[/QUOTE]\r\n\r\nIk weet niet of je de hele Blu-ray disk gedownload hebt of gewoon een rip als een mkv, of avi bestand etc.\r\nMaar als het een mkv of avi etc. is dan zou je dat gewoon moeten kunnen afspelen of anders zoals Foobar al zei Media Player Plassic Home Cinema downloaden, of wat ik beter vind is het \r\nK-Lite Codec Pack downloaden en installeren en met windows media player afspelen (beter beeldkwaliteit, meer kleur(minder grauw/grijs). \r\nEn hoe je het op je tv kunt krijgen heb ik geen verstand van dus daar kan ik je (helaas) niet verder mee helpen.\r\n\r\nSucces verder. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen