Ga naar inhoud

Virusscanner voor Windows 98


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
  • 2 maanden later...
[QUOTE=HasTaLaPasTa;517080]Helaas voor mijn laptopje met Windows 98SE wilde ik laatst (een paar dagen geleden) Avast op zetten maar ineens krijg ik de melding van Upgrade your windows version en dus wil ik jullie mededelen dat Avast niet meer werkt op Win98[/QUOTE]\r\n\r\navast versie 4.8 is nog voor windows 95/98 en die update ook nog\r\n\r\navast 5 werkt inderdaad niet meer op windows 95 en 98
Link naar reactie
[QUOTE=Doky;430540]Ik heb AVG anti virus Free en hij werkt bij mij ook op ME,dus waarscijnliijk ook welop W98[/QUOTE]\r\n\r\nAVG 8.5 werkt op 98, je krijgt wel de melding om te upgraden naar AVG 9. Wat niet kan omdat je met je computer in het verleden bent blijven hangen.\r\n\r\nDat mensen nog XP machines hebben begrijp ik, maar met een 98 machine moet je niet verwachten veilig te kunnen internetten. Microsoft ondersteunt het zelf niet meer, je verwacht dus dat een virusscanner alle gaten die open staan dicht gaat timmeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...