Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2008 Delen Geplaatst: 27 november 2008 oldversion.com Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Een topic van bijna een jaar oud. Maar goed.\nWat is het voordeel van de link die je geeft? Een virusscanner heeft pas effect als die up-to-date is ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2010 Helaas voor mijn laptopje met Windows 98SE wilde ik laatst (een paar dagen geleden) Avast op zetten maar ineens krijg ik de melding van Upgrade your windows version en dus wil ik jullie mededelen dat Avast niet meer werkt op Win98 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2010 [QUOTE=HasTaLaPasTa;517080]Helaas voor mijn laptopje met Windows 98SE wilde ik laatst (een paar dagen geleden) Avast op zetten maar ineens krijg ik de melding van Upgrade your windows version en dus wil ik jullie mededelen dat Avast niet meer werkt op Win98[/QUOTE]\r\n\r\navast versie 4.8 is nog voor windows 95/98 en die update ook nog\r\n\r\navast 5 werkt inderdaad niet meer op windows 95 en 98 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2010 [QUOTE=Doky;430540]Ik heb AVG anti virus Free en hij werkt bij mij ook op ME,dus waarscijnliijk ook welop W98[/QUOTE]\r\n\r\nAVG 8.5 werkt op 98, je krijgt wel de melding om te upgraden naar AVG 9. Wat niet kan omdat je met je computer in het verleden bent blijven hangen.\r\n\r\nDat mensen nog XP machines hebben begrijp ik, maar met een 98 machine moet je niet verwachten veilig te kunnen internetten. Microsoft ondersteunt het zelf niet meer, je verwacht dus dat een virusscanner alle gaten die open staan dicht gaat timmeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2010 AVG werkt ook niet meer op win2000.\nAVAST echter wel ,en is ook gratis ,dus werkt misschien ook wel op win98 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen