Ga naar inhoud

Win.Moviemaker


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Win.MovieMaker6.0 (Vista Home Prenium) werkte niet meer.Na vele forums om hulp gevraagd,en Syst.Herstel (wat niet hielp)\r\nheb Ik alle codecs voor Vista gedownload,daarna alle opgeslagen MP4 video clipsen omgezet naar AVI. Nu kan ik WMM \r\nweer gebruiken en clipsen (AVI)importeren alleen kan ik de opgeslagen films waar ik DvD\'s van gebrand heb,niet importeren naar WMM. Ik krijg deze melding :\r\n\r\nHet bestand C:\\Users\\Ramon\\Nw.Video Clips\\Clipsen C.MSWMM kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand opnieuw te importeren.\r\n\r\nWat nu ?? Ik dacht dat ik alle codecs voor Vista had gedownload.\r\n\r\nRamonramontull \r\n \r\nBerichten: 12\r\nGeregistreerd op: 09 okt 2008 16:18\r\nPrivébericht
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nJe zegt dat je (bijna) alle codexen had gedownload, maar misschien zit de ontbrekende hier bij:\r\n\r\nLink: [url]http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm[/url]\r\n\r\nMocht het nog niet werken, zet dan de films eerst eens terug naar je HD en bekijk of ze wel compleet met geluid draaien.\r\n\r\nLukt dat (probeer ook eens andere spelers, bv. VLC) dan zou ik er eens een conversie-programma op loslaten.\r\n\r\nVan MP4 naar MP4, zoiets.\r\nKan ook zijn dat het geluid in een aparte map staat.\r\nKeep trying, een kant-en-klare oplossing zie ik zo 1,2,3 niet.\r\n\r\nJeep;)\r\n\r\n[COLOR=\"Blue\"][SIZE=\"1\"][B]P.S. Als je de films hebt gemaakt met WMM, dan bestaat daarvan misschien nog een map met alle erbij behorende bestanden?[/B][/SIZE][/COLOR]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Waarde MovieMakers helpers,\r\neen groot wonder is geschied. 2 dagen terug heeft Windows via de Autom.Updates enkele Updates geinstalleerd en wat denk je ;\r\n MovieMaker werkt weer als van ouds. Ik denk dat ze het foutje in Vista, na al de reklames van boze gebruikers , hebben hersteld.\r\n No problem any more. Thanks old chap.\r\n\r\n Ricardo38
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...