Ga naar inhoud

Uploaden naar Youtube.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bedankt, ga ik bekijken. Maar wat is normaal het formaat waarheen men exporteerd voor Youtube? Soms zie je haarscherpe beelden op Youtube en dat wil ik ook. Hetzelfde geldt voor een film plaatsen op de website. Ik heb dus een HD film van slechts twee minuten en wil die op Youtube en op de site zetten. Een link op de site naar Youtube is geen optie, (beeld wordt dan te groot) gewoon een media-bestand, maar in welke formaat is het beste? Voor een zo\'n scherp mogelijk resultaat, rekening mee houden met de download tijd van mijn site?
Link naar reactie
Als je HD film niet groter is dan 2 GB kun je hem gewoon uploaden \r\nFull HD heeft een formaat van 1920 x 1080 \r\nMaakt niet uit of je nu een avi of wmv bestand upload\r\n\r\nVoor je site ,kun je de film gebruiken die je op youtube hebt geplaats ,deze kun je [B]insluiten[/B] op je site ,youtube heeft daar standaard 4 afmetingen voor, maar als je de [COLOR=\"black\"][B][U]code[/U][/B][/COLOR] eerst naar Kladblok copieert kun je de afmetingen aan passen naar jouw wens.en daarna copieren en insluiten op je website .Dan heb je geen enkel probleem met de download snelheid van je site.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...