Ga naar inhoud

Corel, foutmelding bij capturen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

L.s.,\r\n\r\nAl geruime tijd een gebruiker van [B]Corel Video Studio Pro X2 [/B]op een HP Laptop, Vista Home Premium. Als overstapper van Pinnacle hiernaar toe, verbaas ik me iedere keer weer hoe soepel en gebruiksvriendelijker het ook kan mbv Pro X2. Stom toevallig dit weekend beland in de capturehoek van analoog materiaal.\r\nDe bronnen (o.m. de webcam van de laptop en de via een analoge>Usb device aangesloten Videocam) worden keurig netjes vermeld in de lijst echter dient een foutmelding zich direct aan bij het openen van de capture-tab: \"[I]kan niet schakelen naar vastlegmodus, controleer of het stuurprogramma voor videovastleggen correct functioneert[/I]\"\r\nIk heb de optie gevonden om evt een andere capturedriver te selecteren maar er staat er maar 1 als te kiezen optie dus een oplossing hiermee bloedt ook dood.\r\nIk ben zo eerlijk te vermelden dat ik dezelfde vraag tevens per email heb afgevuurd aan Corel maar ik probeer op dit forum wellicht een sneller antwoord te bemachtigen.\r\nHeeft er iemand een idee in welke hoek ik de oplossing zou moeten zoeken?\r\nIk hoor graag!\r\n\r\nMvg,\r\nMichael
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...