Ga naar inhoud

Verwerken van gegevens (naar excel)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Oke,\r\nVoor mijn profielwerkstuk moest ik een enquete houden.\r\nEn die is massaal ingevuld. Dit ging allemaal digitaal.\r\nAlleen nu zit ik een beetje met een klein probleempje al die enquetes moeten verwerkt worden in Excel zodat ik er ook iets mee kan.\r\nOp dit moment zijn al die gegevens die zijn ingevuld namelijk gewoon zo naar me toegestuurd.\r\n\r\nHoe ik het het liefst zou willen hebben is: horizontaal alle dingen als Heeft OV-Chipkaart, Omgeving, Leeftijd, Regio etc met daar onder dan in elke regel de opgegeven antwoorden.\r\nIk heb alle enquetes in een Word bestand onder elkaar gezet. \r\n\r\nDe enquete zelf staat op: [url]http://tussot.nl[/url]\r\n\r\nMaar het is nog iets ingewikkelder want bijvoorbeeld vraag 3 is een meerkeuze vraag:\r\n3.Waarom heeft u een OV-Chipkaart aangeschaft?\r\n*Moest verplicht *Gekregen bij abonnement *Van promotie * Nieuwsgierig \r\n\r\nAls ze dan het vakje Moest verplicht aanvinken dan komt er in het mailtje te staan: 3_1: \"Verplicht\"\r\nAls die niet is aangevinkt dan komt dat hele kopje 3_1: niet voor.\r\n\r\nVoorbeeld van zo\'n enquete:\r\n[CODE]Heeft_OV-Chipkaart: \"Ja\"\r\nOmgeving: \"Internet\"\r\nLeeftijdscategorie: \"12-17\"\r\nRegio: \"Randstad\"\r\n1: \"Dagelijks\"\r\n2: \"Ja\"\r\n3_1: \"Verplicht\"\r\n3_2: \"Abonnenent\"\r\n3_3: \"Promotieactie\"\r\n3_4: \"Nieuwsgierig\"\r\n4: \"0-3 maanden\"\r\n5: \"OV-Chipkaart\"\r\n8_1: \"Nee\"\r\n8_2: \"Ja\"\r\n8_3: \"Problemen met de kaart\"\r\n8_4: \"Problemen met in/uitchecken\"\r\n8_5: \"Problemen met de automaat\"\r\n8_6: \"Problemen met het opladen\"\r\n8_7: \"Problemen het aanvragen\"\r\n8_8: \"Problemen met \"\r\n8_9: \"\"\r\n9: \"3\"\r\n10_: \"\"[/CODE]\r\n\r\n\r\nIk hoop zo dat iemand mij kan helpen want zo\'n 200 enquetes handmatig invoeren is echt een hell!\r\nAlvast hartelijk bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...