Ga naar inhoud

Lettertype in Windows


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Door een oogafwijking [MD]heb ik de laatste tijd steeds meer moeite om tekst,. in een bepaald tettertype geschreven,te lezen Bijv de tekst van dit onderwerp is met moeite voor mij te lezen..Kan iemand mij zeggen of ik tekst geschrevn met deze letter in Windows kan veranderen en hoe ik dat moet doen. Ik kan van Computer Idee niet verwachten dat ze hun opmaak veranderen maar wellicht kan ik dat in Windowsa wel Met vr groet JOST
Link naar reactie
[SIZE=\"4\"][FONT=\"Times New Roman\"]Wat betreft webpagina\'s is zoiets in te regelen in je browser. Hoe dat precies moet, hangt af van de browser die je gebruikt, dus vermeld dat even.\r\n\r\nEen eerste stap kan natuurlijk zijn om in te zoomen: houd CTRL ingedrukt en draai aan het scrollwiel om alles te vergroten. \r\n\r\nHelpt dat niet, dan is de tweede stap het instellen van een standaard vervangingslettertype dat dan op alle webpagina\'s gebruikt zal worden in plaats van het lettertype dat de maker van de website ingesteld heeft.[/FONT][/SIZE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...