Ga naar inhoud

Wat is je bureablad achtergrond op het moment


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=gigobert;518023]Bedankt Reintje voor je info en ik ben er uiteraard mee aan de gang gegaan, maar helaas....\nIk krijg nergens het scherm met de paperclip ; wel het scherm waarmee ik een plaatje van mijn HD kan uitzoeken (bladeren)en vervolgens uploaden waarna het inderdaad in mijn bericht komt. kijk maar naar mijn eerdere bijdrage.\nDit jpg filetje doet bij aanklikken precies datgene wat ook in de FAQ van het Forum staat.\nBlijkbaar is het afhankelijk van de \"instellingen van het forum \"of het plaatje onmiddellijk verschijnt of dat je even moet aanklikken.\nDat snap ik, echter snap ik niet waarom bij diverse andere inzenders die instelling zo is dat meteen dat plaatje verschijnt en bij mij niet. Een optie \"instellingen \"heb ik niet gevonden.\nHet is geen ramp hoor , maar als je me nog even verder op weg kan en wilt helpen, dan graag.[/quote]\n\n[ATTACH]15140[/ATTACH]\n\n\n[ATTACH]15141[/ATTACH]\n\nAls je op het paperclipje gaat staan, zie je de geuploade bijlagen. Daar moet je op klikken, dan verschijnt de plaatsingscode in het reageervenster...\n\n\nlukt het nu?
Link naar reactie
  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Reintje bonjour en bedankt voor al je moeite. Helaas ben ik blijkbaar of hardnekkig of stom of allebei, maar in elk geval kom ik nog steeds niet verder.\r\nJa, ik heb echt op reageer op discussie gedrukt en echt niet op snel reageren. Maar steeds krijg ik dan een schermpje om mijn tekst in te vullen en onderaan 14 pictogrammen om uit te kiezen. Ik krijg nergens de balk om b.v. tekst uit te lijnen, vet etc te maken en zeker niet tussen alle andere mogelijkheden waaronder de paperclip !!\r\nBlijkbaar mankeert er iets aan mijn instellingen maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan verbeteren. Mocht je nog een idee hebben dan houd ik me aanbevolen.
Link naar reactie
@ gigobert\n\nIk heb even gestoeid, en heb je probleem denk ik gelokaliseerd....\n\nLinks boven klikken op \'[I]Gebruikersinstellingen[/I]\'.\nLinker colom: \'[I]Instellingen en opties - Wijzig opties[/I]\'.\nScroll naar beneden naar \'[I]Diverse opties - Tekstverwerker berichten[/I]\'.\nZet die op zijn minst op \'[I]Standaard tekstverwerker[/I]\' ( en niet de basale tekstverwerker).\nEn dan \'[I]Wijzigingen opslaan[/I]\'.
Link naar reactie
Eigenwijs zoals ik ben heb ik nu alsnog de hele berichtenreeks van Reintje doorgeworsteld en inderdaad zou ik het aldus eerder gevonden moeten kunnen hebben. Blij dat ik in mijn bedankberichtje niet had verzuimd Reintje te noemen.\r\nVolgende keer zal ik pogen minder impulsief om hulp te blaten als die hulp kennelijk zo voor het oprapen was.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...