Ga naar inhoud

MSN doet raar


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal:)\r\n\r\nAangezien ik èrg weinig van computers afweet, hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen:) De laatste tijd doet onze computer nogal raar:confused:\r\n\r\nAls ik MSN wil opstarten, dan wordt MSN gelijk afgesloten als ik mezelf heb aangemeld en dan krijg ik een foutmelding.\r\nDit gebeurd iedere keer en ik heb MSN al 2 keer gedeïnstalleerd en geïnstalleerd, maar ook dat bood geen uitkomst. Raar is wel, toen ik MSN voor de 2e keer deïnstalleerde en installeerde, dat MSN het toen 1 dag heeft gedaan. Helaas viel hij daarna terug in zijn oude patroon en kreeg ik weer de foutmelding dezelfde te zien.\r\n\r\nIk heb een screenshot gemaakt van de foutmelding, maar die is helaas te groot om te uploaden, dus typ ik hem even over:\r\n\r\n---\r\nEr is een fout opgetreden in Windows Live Messenger en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemakt.\r\n\r\nU was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.\r\n\r\n[B]Vertel Micorosoft over dit probleem.[/B]\r\nWij hebben een foutenrapport gemaakt dat u kunt verzenden, zodat wij Windows Live Messenger kunnen verbeteren. Dit rapport wordt vertrouwelijk en anoniem behandeld.\r\n---\r\n\r\nAls ik op rapport verzenden druk, dan wordt het rapport verzonden en dat was het. Geen oplossingen ofzo, dus daar heb ik ook niet veel aan.\r\n\r\nTevens is dit ook het geval bij Windows Media Player. Als ik Windows Media Player opstart krijg ik dezelfde foutmelding, maar dan zijn de woorden \'Windows Live Messenger\' vervangen door \'Windows Media Player\'.\r\n\r\nZou iemand misschien weten wat er aan de hand zou kunnen zijn en nog belangrijker, wat de oplossing is?\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt!\r\n\r\nGroetjes Berttie
Link naar reactie
[QUOTE=berttie;495292]...er kwam een nieuw scherm waar enkele dingen opgesomd stonden. Wat moet ik dan nu eigenlijk doen?[/QUOTE]\nZoeken naar het tijdstip waarop een crash plaatsvond, en dubbelklikken op die regel om meer info te verkrijgen.\n\nJe zegt dat het na een her-installatie van MSN weer een dag werkte, waarna er weer dezelfde fout optrad. Het kan een plugin zijn (b.v. een extra toolbar) welke (ongevraagd ?) door één of andere toepassing telkens weer geplaatst wordt.
Link naar reactie
Ik ben echt een leek als het op computers aankomt en sorry, ik snap het allemaal niet echt. Op dit moment doet MSN het weer, maar ik weet niet hoe lang. Ik wachtte namelijk op de foutmelding, zodat ik in de systeemwerkset die foutmelding kon vinden, maar dat lukt nu dus niet...\r\nKan ik misschien op een andere manier kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;495668]Als het in de logboeken staat dan is het vermeld als fout, en een fout heeft een rood kruis er voor staan.\r\nMisschien kan je die zo van de laatste keer makkelijker vinden ?\r\n\r\nHet kan ook dat de fout nu weg blijft ;)[/QUOTE]\r\nAls de fout weer optreed, dan zal ik eens in het logboek gaan kijken, hopen dat ik daar wijzer van wordt. Nu doet MSN het al enkele dagen zonder dat die fout is geweest. Raar maar waar.\r\n\r\nHopenlijk blijft dit zo. \r\n\r\nIk wil jullie heel erg bedanken voor de hulp!!!\r\n\r\nGroetjes Berttie
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen.\r\nik heb hetzelfde probleem, ik krijg ook de melding:\r\n\'\'Er is een fout opgetreden in Windows Live Messenger en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemakt.\r\n\r\nU was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.\r\n\r\nVertel Micorosoft over dit probleem.\r\nWij hebben een foutenrapport gemaakt dat u kunt verzenden, zodat wij Windows Live Messenger kunnen verbeteren. Dit rapport wordt vertrouwelijk en anoniem behandeld.\'\'\r\n\r\nIk heb eventvwr.msc uitgevoerd, en er staan wel een aantal fouten van Windows Live Messenger.\r\nik weet alleen niet wat ik verder moet doen. Graag wil ik weer gebruik maken van Windows Live Messenger. Alvast bedankt,\r\n\r\nGroetjes Laura
Link naar reactie
Start even een eigen topic met je probleem. Je gaat nu verder in de vraag van iemand anders en dat is niet zo netjes. Vermeld er dan ook even bij, wat je zelf al hebt gedaan, om het probleem te lijf te gaan. Zoals bijvoorbeeld Windows Life Essentials verwijdert via Software van het configuratiescherm en weer opnieuw geïnstalleerd. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...