Ga naar inhoud

dvd branden, geluid en beeld niet synchroom


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo daar ik heb een vreemd probleempje, ik doe sinds kort soms films downloaden op internet en daarna brand ik ze via nero, geen probleem zou je denken...\r\nsommige films die ik wil branden loopt het geluid en het beeld niet meer synchroom..\r\nals ik de films afspeel op de computer zijn ze perfect maar zodra ik ze in nero inlaad en dan naar het voorbeeld kijk dan lopen ze niet meer synchroom, heel vreemd!!\r\n\r\nik hoop dat iemand mij op weg kan helpen\r\nalvast bedankt groeten niek
Link naar reactie
naar het voorbeeld kijk ????\r\n\r\neen dvd brand je met nero burning rom en wel op twee manieren (beide zonder voorbeeld)\r\n1 je hebt twee mappen één VIDEO_TS en één AUDIO_TS >> je start burning rom >> kiest in de pop-up voor DVD-video (als de pop-up niet komt klik je links boven op [I]nieuw[/I]) >> klik in de pop-up op nieuw >> nu sleep je de VIDEO_TS map van de bestands browser rechts naar het brand venster links >> klik op branden\r\n\r\n2 je hebt geen VIDEO_TS map maar een iso (en evt een cue) -- de iso is heel groot meestal 4,3 gig en de cue is klein paar honderd kb--\r\nopen nero burning rom >> klik de pop-up weg >> klik op menu recorder >> image branden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...