Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2009 Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Hallo!\n\nIk heb een probleem met enkele websites. Ik zit veel op youtube, maar sinds kort kan ik niet meer video\'s uploaden. Als ik een video probeer te uploaden krijg ik na 10 á 15 seconden een fout melding die ook bij youtube onbekend is. Ik heb geprobeerd te googlen om dit probleem op te lossen. Geen één oplossing bleek voor mij te werken.\n\nNu zit ik niet altijd op hyves, maar ook op hyves kan ik bepaalde functies niet meer gebruiken. Ik kan, bijvoorbeeld, niet chatten of krabbels verwijderen. \n\nNu vraag ik mij af of deze problemen iets met elkaar te maken hebben. Ik gebruik Mozilla Firefox 3.5.3. Ik heb het ook al geprobeerd met Internet Explore 8 die ik zelden gebruik. Ook hiermee werkt het niet. Ik heb ook al cookies proberen te verwijderen, ook zonder succes.\n\nDaarom ben ik benieuwd of iemand op dit forum dit probleem voor mij kan oplossen. Alvast Bedankt ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Verwijder IE8 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Uit nieuwsgierigheid: waarom dan? TS geeft aan met Firefox te werken. Lost verwijderen van IE8 daarmee zijn probleem op? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Wat is de foutmelding die je krijgt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 In dit forum is al vaker een melding / reactie geweest op Firefox. Althans de laatste versie. De toen aangedragen oplossing ( die ook werkte ....zie reactie aldaar ) is de nieuwste versie van Firefox verwijderen en een oudere versie er voor in de plaats nemen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Er staat gewoon: \'Er is een onbekende fout opgetreden.\'\n\nEn, ik kan IE8 verwijderen maar, wat met IE8 zou dat probleem dan veroorzaken? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen