Ga naar inhoud

foto's branden op cd rw


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wat is \"gedeeltelijk\" ? \n\nBrandt foto\'s als data CD, en dan het liefst via een z.g.[B] .[/B]ISO. \nD.w.z. dat je alle bits en bites eerst in één volledig bestand gezet wordt (een .ISO bestand wat je eerst op je harddisk opslaat), waarna dat bestand in één handeling naar disk wordt gebrand. Dus daar staat dan ook gelijk het hele bestandssysteem van de CD in, en elke bit en bite die de uiteindelijk gebrandde CD zal bevatten.\nAls je dan ook nog zorgt dat je dat[B] .[/B]ISO op de laagst mogelijk in te stellen brandsnelheid brandt, dan weet je bijna zeker dat het probleem niet aan de snelheid van je PC of snelheid van het branden ligt.
Link naar reactie
Wat is \"gedeeltelijk\" ? :confused:\n\nBrandt foto\'s als data CD, maar dan het liefst via een z.g.[B] .[/B]ISO. \nD.w.z. dat je alle bits en bites eerst in één volledig bestand gezet wordt (een .ISO bestand wat je eerst op je harddisk opslaat), waarna dat bestand in één handeling naar disk wordt gebrand. Dus daar staat dan ook gelijk het hele bestandssysteem in, en elke bit en bite die de uiteindelijk gebrandde CD zal bevatten.\n(Gebruik je zo\'n .ISO niet, dan moet je PC eerst elk gewenst bestand [I]tijdens het branden[/I] op je harddisk opzoeken, en uitlezen, en dan de volgende zoeken, en daarbij kan het voorkomen dat het te chaotosch wordt, en er fouten insluipen waardoor de disk te onregelmatig gebrand wordt.)\n\nAls je dan ook nog zorgt dat je dat[B] .[/B]ISO op de laagst mogelijk in te stellen brandsnelheid brandt, dan weet je bijna zeker dat het probleem niet aan de snelheid van je PC of snelheid van het branden ligt.\n\nJe brandprogramma moet de mogelijkheid van het maken van een [B].[/B]ISO ondersteunen, maar de meesten doen dat.\nBij Nero heet dat b.v. de \"[I]Image recorder[/I]\". (het maken van een[I] image[/I])
Link naar reactie
Gedeeltelijk bedoel ik mee dat de helft van de fotos uiteindelijk niet op de cd of dvd staat.\r\nMijn brandprogr. zal ook (ISO) ondersteunen, maar ik ga er van uit dat zo\'n progr. automatisch goed de fotos brandt en ik niet ingewikkelde dingen moet uitzoeken of instellen van te voren, maar ik brand de cd\'s dus als een gegevens cd. ik zal anders het brandprogr. eens wat duidelijker bestuderen.
Link naar reactie
[QUOTE=mariajohanna;489537]....ik ga er van uit dat zo\'n progr. automatisch goed de fotos brandt en ik niet ingewikkelde dingen moet uitzoeken of instellen van te voren....[/QUOTE]\r\nMaar iets werkt blijkbaar niet :rolleyes:\r\n\r\nDe rede dat ik hier op wees is om je een methode te geven waarbij de brandsnelheid (waar het fout kan gaan) een veel kleinere factor wordt.\r\n\r\nMaar als sommige foto\'s gewoon niet te vinden zijn, en andere wel, dan heb ik meer het idee dat iets anders het probleem is.\r\n\r\nZit er een patroon in het soort foto\'s dat ontbreekt, of zijn het hele mappen ?\r\nIs er voldoende ruimte op de schijf ? \r\nSchijf al eens gewist, en gekeken hoeveel vrije ruimte er dan op staat ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...