Ga naar inhoud

Foutmeldin bij verwijderen bestand


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Peetje1983;487377]Hallo,\r\nHopelijk heeft iemand een idee.\r\nIk heb 2 rar-bestanden op mijn computer die ik wil verwijderen.\r\nAls ik dat probeer krijg ik de foutmelding; cyclische redundantiecontrole.\r\nWeet iemand wat ik moet doen om deze bestanden alsnog te kunnen verwijderen. Me comp. is nu ook redelijk traag en denk dat dat hier door komt.\r\n\r\nMvg[/QUOTE]\r\n\r\nDeze melding houdt zeer vaak in dat er een beschadiging op de harde schijf zit (verklaart ook meteen het feit dat de pc trager is geworden, het lezen van de data gaat niet goed).\r\nDoe eerst een schijfcontrole waarbij je BEIDE vinkjes aanvinkt en start daarna opnieuw op.\r\nProbeer ze nu nog eens te verwijderen.
Link naar reactie
[QUOTE=Peetje1983;487405]Heb de chkdsk gedaan en de bestanden zijn nu weg.\r\nBij het opstarten van me comp. was hij nog redelijk traag, maar het gaat nu wel weer sneller.\r\nThnx voor de suggesties.[/QUOTE]\r\n\r\nHou er in ieder geval rekening mee dat je een beschadigde harde schijf hebt, dus ik zou zo gauw mogelijk maar een backup maken van jouw belangrijke bestanden en daarna de harde schijf vervangen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...