Ga naar inhoud

Welke MacBook Pro


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Jessie Blommaart van 14 en wil een nieuwe computer: een Apple. Ik wil sowieso een laptop, dus ik zat te denken aan een MacBook Pro. Ik speel veel games met veel geheugen en zit veel op internet en MSN. ook wil ik mijn MacBook Pro meenemen op vakantie (voor in t vliegtuig of in de auto). Welke MacBook Pro zullen jullie me aanraden. \r\n \r\nAlvast bedankt,
Link naar reactie
Oke bedankt. het maakt niet erg veel uit want Flight Simulator speel ik niet al te veel, dus als ik een apple computer neem zal ik er GEEN windows opzetten. ik vind het overigens GEEN RAMP dat Flight Simulator niet op de macbook pro gespeeld kan worden gespeeld. ik wil mijn macbook meer gebruiken voor internet,msn, games, en voor het downloaden (VEEL) van muziek. Heeft iemand nu een id welke macbook voor mij is geschikt.??
Link naar reactie
[QUOTE=JessieB;487315]Ja sorry maar ik denk aan de MacBook Pro 13,3\'\' 2,26-GHz.\r\nIs dit een goede keuze[/QUOTE]\r\nVoor internet, msn, downloaden en simpelweg het hebben van een MacBook: ja. Daarvoor is iedere MacBook geschikt. Sterker nog, daarvoor is iedere willekeurige computer geschikt.\r\n\r\nVoor games? Nee. Behalve dat je games waarschijnlijk niet op een 13 inch schermpje wilt gaan spelen is voornamelijk de reden dat de meeste games alleen op Windows werken de oorzaak dat een MacBook daar niet geschikt voor is. Uiteraard zijn er wel degelijk games voor de Mac, maar het aanbod is toch een heel stuk kleiner dan games voor Windows.
Link naar reactie
ik zie net dat de game X-Plane een speciale \'MAC game\' is.het spel ziet er mooi uit en lijkt op flight simulator en aangezien ik een vlieg fanaat ben komt het goed uit dat:a) het spel er heel mooi uit ziet, b) het spel WEL op een Mac kan worden gespeeld. Maar een 13\'\' lijkt me handig om hem mee te nemen op bijv. vakantie, maar een 13\'\' scherm is aan de andere kant wel KLEIN. zou ik een 13 of een 15 inch scherm nemen?
Link naar reactie
[QUOTE=JessieB;487331]zou ik een 13 of een 15 inch scherm nemen?[/QUOTE]\r\n15\" is ook nog prima mee te nemen en dan heb je tenminste een toetsenbord van normaal formaat. 13\" is eigenlijk alleen maar handig onderweg als je \'m niet gebruikt. Weeg dus even af hoe vaak je de MacBook daadwerkelijk mee wilt nemen. Vakantie is maar een paar weken per jaar. Al die andere weken denk ik dat je veel meer plezier hebt van een 15\" notebook.
Link naar reactie
[QUOTE=JessieB;487358]...de 15\'\' is toch wel makkelijk om mee te nemen?[/QUOTE]\r\nIk neem 2x in de week een 17\" notebook mee in de trein; dat gaat prima.\r\n\r\nDe verdere specificaties van de MacBook weet ik niet. Ik kan ook niet de moeite nemen om die zelf op te gaan zoeken, dus of die verder geschikt voor je is kan ik op dit moment niks over zeggen.
Link naar reactie
Mij maakt het verschil tussen de 13\'\' en de 15\'\' niet veel uit (qua grootte). ik heb nu een 17\'\' medion laptop die superoud en versleten is en ik haat dat ding: hij is veel te groot. dus ik denk dat de 13\'\' voor mij wel goeed is i.v.m. het meenemen op vakantie en ik lees op internet dat je op de 2.53GHz versie perfect kan gamen, dus extra werkgeheugen koop ik er niet bij. ik ga dus denk ik voor de 13,3\'\' 2.53GHz versie: ik speel namelijk maar 1 game, dus voor het gamen maakt het me niet zo heel veel uit, maar meer om het uiterlijk, het meenemen (daar is 13\'\' superhandig voor) en het gamen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...