Ga naar inhoud

foutmelding 85ae001d


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goeienavond \r\nIk heb een vraag .Kan iemand mij misschien helpen .Ik kan MSN sinds gisteravond niet openen ,er komt dan te staan \'je contactpersonenlijst is niet beschikbaar met foutcode 85ae001d .\r\nIk heb al 4x een nieuwe msn gedownload en systeemherstel gedaan ,maar niks helpt .\r\nMn zoon komt wel gewoon op mijn pc op msn .Wie kan mij helpen .Groetjes ann
Link naar reactie
ik heb het probleem op gelost \r\nmeschien helpt dit voor meer mensen\r\n\r\nik heb 2 laptop`s een opnieuwe geinstalleerd ( met de fout code ) en waar msn dus wel op werkte\r\nvan de werkende laptop heb ik het volgende map gekopieerd\r\nC:\\Users\\\"INSERT YOUR ACCOUNT NAME\"\\AppData\\Local\\Microsoft\\Messenger\\(EMail address) dit weer naar de niet werkde laptop in de zelfde map gekopieerd (meschien hoeft dit niet) daar na heb ik het kladblok bestand genaamt:Contactlog.txt in de zelfde map verwijderd daarna een reboot en toen bleek alles weer te werken :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...