Ga naar inhoud

DVD branden met ondertiteling


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Een vraagje:\r\n\r\nIk wil een aantal series (avi) op 1 dvd branden met ondertiteling.\r\nIk heb ConvertXtoDVD geprobeerd. Het is makkelijk programma is, maar ik vind het kwaliteit niet zo goed.\r\nIk heb Nero 9, maar daarin kan ik niet vinden of je ook ondertitels kunt toevoegen.\r\nIs dat uberhaupt mogelijk, zo nee, zijn er nog andere programma\'s waarbij je ondertitels kunt toevoegen.\r\n\r\n:confused:
Link naar reactie
Helaas lukte het mij niet met Nero, maar wel met de Film Machine.\r\nGeweldig programma met goed kwaliteit en niet al te moeilijk.\r\nHeb al een paar dvds gebrand met ondertitels alleen kreeg ik vanmorgen onderstaande melding:\r\n\r\nYou have to choose Mediafiles with the same videocodec, frame rate, resolution, audiocode enz.......\r\nIf these properties are not the same they can\'t be merged together.\r\n\r\nGeen idee wat ik hiermee aan moet.\r\nDe bestanden zijn dus niet hetzelfde, dat begrijp ik, maar hoe moet ik nou die ene boosdoener om zetten naar de instellingen die de andere (goeie) series hebben.\r\n\r\nWeet niet of er iemand ervaring heeft met de Film Machine???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...