Ga naar inhoud

Geen internetverbinding met Windows XP


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nOm te beginnen heb ik een probleem met het internet. Ik heb Windows XP op mijn laptop laten instaleren. Alles werkt goed maar.. ik gebruik draadloos internet via een Netgear WNR 2000 router. Ik maak met mijn laptop verbinding tot het internet maar krijg er geen website\'s uit.\r\n\r\nZouden jullie mij kunnen/willen helpen? Ik ben zelf eigenlijk een leek met computer programma\'s als jullie mij zouden willen helpen in \"normaal simpel computer-taal\" zou ik jullie erg dankbaar zijn.\r\n\r\nmvg. Jeffrey\r\n\r\nPS. misschien handig om te weten.. ik heb een Acer Aspire 7720Z.
Link naar reactie
[QUOTE=sam43;484071]bij een acer zit er aan de voorzijde een klein schakelaartje waarmee je de antenne van het draadloze gedeelte aan en uit kan zetten?\r\nstaat deze aan?[/QUOTE]\r\n\r\nZ\'n schakelaartje kan ik niet vinden.. misschien is het duidelijker als ik zeg dat ik eerst Windows Vista (deze was standaard op mn laptop voor geïnstaleert) en ik was hier niet blij mee.. Dus heb ik Windows XP laten instaleren maar die gene weet het even ook niet hoe dit probleem kan. Met Windows Vista had ik internet een klein uurtje later (inmiddels XP) geen internet.
Link naar reactie
Wat dacht je van de drivers voor alles wat in het notebook zit te installeren?\r\nTe beginnen met de chipsetdriver en na een reboot de rest.\r\n\r\n[url]http://www.acer.nl/acer/service.do;jsessionid=DD54ABC6432421AB9644816F3021AB72.public_a_14c?LanguageISOCtxParam=nl&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=3744&sp=page15e&ctx2.c2att1=3&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=3744&CountryISOCtxParam=NL&ctx1.att21k=1&CRC=2939325947[/url]\r\n\r\nZe staan er ook bij voor XP als je je notebook hebt geselecteerd, staan ze niet ook gewoon op je driver cd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...