Ga naar inhoud

Data Partitie weg


Anoniem2

Aanbevolen berichten

je wil dus neem ik aan de gegevens hiervan redden (je hebt geen back-up).\r\n\r\n1 deze pc niet meer gebruiken, niet afsluiten maar gewoon de stekker er uit\r\n. (als je windows afsluit schrijft ie gegevens weg)\r\n. alhoewel dat hier misschien mee omdat het vrije ongepartioneerde ruimte is (of zit het ergens anders bij)\r\n\r\n2 instaleer op een andere pc rescue software \r\n[url]http://www.pcinspector.de/default.htm?Language=46[/url]\r\nsandisc rescue pro vind ik een hele fijne maar is niet gratis, de proefversie wel\r\nmaar die kan geen gevonden bestanden opslaan.\r\nvolgens mij zijn de versies hoger dan 3.3 niet geschikt voor harde schijven.\r\n\r\n3 zoek een beetje uit hoe het progje werkt\r\n\r\n4 hang de harde schijf waar de gegevens van weg zijn in de andere pc als slave\r\n\r\n5 laat het rescue programma zoeken (kan lang duren voor 200 gig)\r\n\r\n6 sla de gevonden bestanden op op een andere schijf\r\n\r\n7 en voor de toekomst back-up maken, zo duur is een extern schijfje niet meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...