Ga naar inhoud

bestanden in oude mappen terug zetten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo, ben met een ipod aan het klooien en daar heb ik iets verkeerd gedaan nu is mijn muziek vezameling van 300gb naar de haaien.\r\n\r\nIk heb de muziek nog wel op de hd staan maar niet zoals ik wil.\r\n\r\nzal een beetje uitleg geven.\r\n\r\nIk had mijn muziek collectie mooi uitgesplist in de diverse genres.\r\n\r\nen haarna op album of vezamel album bv R&B en dan daar alle albums van bv USher erin en ook weer een submap met verzamel en daar in bv R&B greatets.\r\n\r\n\r\nVerder had ik heel veel singels en cd singels, ook die heb ik allemaal op mp3 gezet maar nog geennaam gegeven in de mappen ik had alles gewoon cd1 en cd2 enzovoort in een map gezet die ik bv cd/singels noemde.\r\n\r\nik had ook alle verzamel cd\'s van alle jaren hitexplosie compleet alles netjes in mappen van elke cd.\r\n\r\nNu ben ik dus met itunes aan de gang geweest en heb per ongeluk een verkeerd vinkje aan gezet. Nu heeft ITUNES alles op artiest gezet dus ook van alle verzamel cd\'s en de mp3 van mijn singles kan ik al helemaal niet meer vinden.\r\n\r\ndus nu heb ik een map van bv usher, hier staan al zijn nummers in die op de hd stonden dus ook uit de verzamel cd\'s van bv r&B greatest. En ik wou juist de cd\'s bij elkaar houden.\r\n\r\nis het mogelijk om dus alle mp3\'s weer in de oude mappen te krijgen, het i gewoon niet mogelijk om dit hand matig te doen.\r\n\r\nik hoop dat iemand antwoord op mijn probleem heeft. thanx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...