Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik ken iemand en zijn internet (KPN) doet het niet sinds vorige woensdag.\r\nDe pc geeft alleen Hamachi aan en geen LAN-verbinding.\r\nweten jullie misschien een oplossing?\r\n\r\nDennis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Begin maar eens met Hamachi uit te schakelen. Een VPN tunnel helpt namelijk niet echt bij het opsporen van problemen met de verbinding.\n\nDan:\n- router?\n- draadloos?\n- verbinding met modem/router maar niet met internet?\n- status modem? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik zal morgen even naar hem toe gaan en dan zal ik gelijk kijken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Probeer dan gelijk de standaard dingen:\n- ipconfig /release && ipconfig /renew\n- router reset\n- modem reset Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Oke zal ik doen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2009 Nog een optie... Command prompt openen en dan het volgende commando invoeren:\nnetsh winsock reset\n \nDaarna pc herstarten. Vaak is dat een oorzaak als de winsock door spyware geinfecteerd is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 Bedankt voor de hulp,\r\nmaar we hadden een oplossing: de software opnieuw installeren ofzo en toen deed hij het weer (want de pc die kon de kabel van het internet niet meer vinden) XD\r\n\r\nM.V.G. Dennis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2009 Als je internetplusbellenheb van KPN i.c.m. een speedtouch modem kan het zijn dat internet is uitgeschakeld. \r\n\r\nJe kan dit nakijken als je inlogt op je modem ( 192.168.1.254 ) en in het hoofdmenu moet er iets staan of je internet wel of niet ingeschakeld is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2009 Ga eens naar de volgende KPN site, daar heb je een geweldig programma dat heet Mail en Internet assistent. \r\nLaat deze over je pc heen lopen en je zal zien waar de fout zit en hoe je het op lost.\r\n\r\n[url]http://www.kpn.com/web/internet-service-support/providers/internet/internet_2/internet/providers/provider2/providers/providersss/mail_internet_assistent.htm[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2009 Het probleem is al opgelost meen ik te lezen......... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2009 Nou ja maakt niet uit,\r\nik bedoel maar: alle informatie is welkom al zou er nog iets gebeuren en dit is wel van toepassing!\r\n\r\nNogmaals bedankt!\r\n\r\nM.v.g. Dennis Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen