Ga naar inhoud

DVD9 ISO branden lukt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik heb een vraagje. Ik wilde vandaag een dvd\'tje branden.\r\nHet gaat om een DVD9 in .ISO formaat.\r\n\r\nNa het eerst geprobeerd te hebben met Iso Burn kreeg ik een foutmelding en werd het brandproces automatisch gestopt iets met \'Write Error\'.\r\nDit gebeurde ook bij Nero. Heeft iemand enig idee hoe dit kan?\r\n\r\nIk heb Arita DVD+R DL 2.4x gebruikt.\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie reactie.\r\n\r\n\r\nP.S.: Hier zijn de [URL=\"http://mrphoto.nl/testzone/logs/\"]Logsfiles[/URL]
Link naar reactie
Voor de duidelijkheid, het gaat dus om ImgBurn, [I]niet[/I] ISOBurn.\r\n\r\nKan het zijn dat op één of andere manier station F: er bij betrokken is (als buffer of TEMP map).\r\nDit omdat die genoemd wordt in het rapport als zijnde FAT geformatteerd, dus geen bestanden van > 4GB ondersteunend ?\r\n\r\nHoe groot is die .ISO ? \r\nHet ziet er naar uit dat het overgrote deel wel gebrand is, kan je wel een kleinere ISO branden, b.v. 1/3 van wat je nu wil ?
Link naar reactie
Ik heb inderdaad een F schijf, maar die word niet gebruikt als een buffer.\r\nIk denk dat ik idd de isofile ( die overgens 7.81GB is) met deamon tools mount en dan in DVD Shrink naar een dvd5 maakt.\r\nDat moet geen probleem zijn.\r\n\r\nAlvast bedankt. Ik laat weten wanneer het is gelukt.\r\n\r\nAls er verder nog ideeën zijn hoor ik het natuurlijk graag.
Link naar reactie
[QUOTE=vesper;480239]Als er verder nog ideeën zijn hoor ik het natuurlijk graag.[/QUOTE]\r\n[QUOTE=erikdenhouter;480074]\r\nHoe groot is die .ISO ? \r\nHet ziet er naar uit dat het overgrote deel wel gebrand is, kan je wel een kleinere ISO branden, b.v. 1/3 van wat je nu wil ?[/QUOTE]\r\nAls je een RW hebt liggen dan is dit zo kosteloos te proberen, en zie je of het brandproces zelf wel voltooid kan worden.\r\nZo ja, dan is de kans groter dat de brander zelf een probleem heeft.\r\n\r\nOok zou ik graag willen weten of de sector waarbij het fout gaat een tweede keer precies dezelfde is.
Link naar reactie
Er zijn forums vol geschreven over de problemen met DL-branden. Voor het branden van video wordt het op diverse plekken afgeraden, voor data - lees losse bestanden - zou het wel moeten kunnen.\r\nIk heb het daarom ooit opgegeven.\r\nSoms worden problemen opgelost door een andere brander aan te schaffen.\r\nDVDDecrypter schijnt ook de vertaalslag naar de \"layer break\" goed te kunnen maken en wordt aangeraden. IMGBURN is volgens sommigen echter weer in feite dezelfde software.\r\n\r\nMet het antwoord van FAQman ben ik het dus niet eens, het is niet perse een software probleem, maar kan volgens kenners ook het merk schijf zijn of de speler zelf. Verbatim wordt aanbevolen als je de beste kans op slagen wil maken. Zorg ook dat je de laatste firmware van de brander gebruikt, voor je besluit een andere aan te schaffen.\r\nIk ben uiteindelijk blijven hangen in omzetten naar DVD5, zoals eerder beschreven, dat is voor mij goed genoeg en een stuk minder kopzorgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...