Ga naar inhoud

probleem met ethernet controller


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vanaf het eerste moment heb ik al problemen met de ethernetcontroller. Regelmatig krijg ik meldingen dat het besturingsprobleem ontbreekt. mijn computer is daarvoor terug gewest naar Packard Bell en sindien heb ik het al vier keer moeten downloaden. I k heb de indruk dat ergens in Vista iets zit wat de boel stuk maakt, maar ik weet niet of dat klopt en of ik er zelf iets aan kan doen. nu doe ik het maar zonder ethernetcontroller en dat blijkt te werken, maar ik krijg wel allerlei foutmeldingen. Vandaag is Activeboard er mee opgehouden. Geen idee wat datis, maar blijkbaar heb ikdat ook niet nodig. hopelijk weet iemand een oplossing want ik wordt er wel gek van. Vanmorgen ben ik ook weer een uur bezig geweest om mijn computer net het internet te verbinden. Pas toen ik de stecker uit het modem trok en er weer indeed werkte alles weer, zolang als het duurt. Ik heb al naar virussen gezocht, maar meneer norton zegt dat er niets aan de hand is terwijl de spywaredoctor over een bedreiging spreekt.\r\n\r\n[QUOTE=Diedtc;222776]Hallo,\r\nIk heb iets geks hier, wat mij niet gelukt is om zelf op te lossen, dus ik dacht, ik vraag het even:\r\n\r\nWe hebben hier namenlijk een netwerk tussen twee computers (één oude, en één nieuwe).\r\n\"Opeens\", misschien was er iets los gegaan, had de nieuwe geen internet meer.\r\nDe oude nog wel. Dus ik dacht: het snoertje is losgegaan ofzo.\r\n\r\nHelaas bleek dit niet zo te zijn. Welk snoertje ik ook waarin probeer, de LAN-verbinding tussen de twee computers doet het niet, en dus is de ene verstoken van internet.\r\n\r\nNu is het gekke: Ik doe mij pc opnieuw aan. En de pc zegt: Nieuwe hardware gevonden die nog niet software matig is geinstaleerd.\r\nHet gaat om de ethernet controller.\r\n\r\nEn het probleem is nu: Het lukt me niet om die ethernetcontroller softwarematig te installeren. Op de compute vind hij namenlijk niet de benodigde software, en ik heb geen flauw idee waar en of ik hier ergens een shijfje of diskette heb met die software.\r\n\r\nKortom: ik denk dat ik software nodig heb voor die ethernet controller om mijn internet op die andere pc weer te laten werken.\r\n1. Is dit waar?\r\n2. Zo ja, is dit ergens via internet te verkrijgen, of is het noodzakelijk hier alle puinbakken te doorzoeken en desnoods naar de winkel te gaan om te vragen of zoiets te kopen valt?\\\r\n\r\nIk hoop dat mijn probleem duidelijk is, en alvast enorm bedankt[/QUOTE]
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
[QUOTE]Vanaf het eerste moment heb ik al problemen met de ethernetcontroller. Regelmatig krijg ik meldingen dat het [B]besturingsprobleem[/B] ontbreekt.[/QUOTE]\r\n\r\nNou, het is toch fijn dat er een besturings[B]probleem [/B]ontbreekt? Hoe meer problemen ontbreken, des te prettiger werkt het....\r\n\r\nMaar effe zonder dollen, maak even een eigen topic met jouw probleem aan, je probeert nu een nieuwe vraag te stellen in een topic van 3 jaren oud van iemand anders.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...