Ga naar inhoud

ik ben op zoek naar benq lcd scherm drivers


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hoi\r\nik ben op zoek naar benq T221W lcd scherm drivers.\r\nwie kan mij helpen.\r\nik heb al op de site van benq al gekeken.\r\nmaar daar stonden de drivers er niet bij.\r\nen al op google gezocht ook niks te vinden.\r\nzijn hier mensen die dit type lcd beeldscherm hebben met de drivers er nog bij\r\ngraag een helpende hand.\r\nhet gaat maar om een klijne bestand die op de cd staat.\r\n\r\n(ik zoek geen Nvidia of ATI drivers)\r\n(ik heb een ati radeon hd 4800.\r\nen die drivers staan er al op de pc geinstalleerd)\r\n\r\ngr auke ;)
Link naar reactie
[quote=Lange Pier;472847]Een TFT heeft helemaal geen drivers, alleen een icm file voor de kleurwarmte en een inf file voor de informatie voor windows.[/quote]\n\nNiet helemaal. De meeste niet, de meeste hebben er ook helemaal geen nodig. Maar er zijn er bij die wél drivers hebben. Mijn oude Samsung 913N werd bijvoorbeeld pas goed herkend in sommige games als ik de bijbehorende driver installeerde, en de autopivot functie van mijn huidige HP w2207h werkt pas als de driver geïnstalleerd is.
Link naar reactie
[quote]This package contains the HP Display Installer program, which automatically detects the Microsoft Operating System that is running on your computer and installs the corresponding .INF and .ICM driver files that are used to configure the 22-inch widescreen HP w2207 LCD Monitor.\r\n[/quote]\r\n\r\nHet blijven gewoon 2 bestanden die worden gebruikt, de icm en inf file, je mag ze van mij drivers noemen maar dat zijn ze niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...