Ga naar inhoud

Kopieren naar PC


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb net een DVD gebrand met filmpjes.\r\nNou wilde ik deze op een andere PC zetten.\r\nDus:\r\n\r\nBestanden op DVD zetten > Naar andere PC zetten > Op die PC bewerken\r\n\r\nAlleen nou krijg ik op de DVD 2 mappen in plaats van Video bestanden ( \'Video_RM\' en \'Video_TS\')\r\n\r\nEn ik wil gewone video bestanden zodat ik deze kan kopieren en bewerken.\r\n\r\nIk heb de videobeelden er rechtstreeks op gezet vanaf mijn camera. Ik kan mijn camera namelijk niet op de PC aansluiten.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik gewone Video bestanden (Bijv. AVI) te zien kan krijgen die ik vervolgens kan kopieren en bewerken?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;472403][url]http://www.extradvd.nl/html/rippendvd.htm[/url][/QUOTE]\r\n\r\nHeel erg bedankt! ben het nu aan het proberen!\r\n\r\n[QUOTE]Om die filmpjes op DVD te branden moet je kiezen voor het maken van een data schijf en niet voor het maken van een echte DVD. [/QUOTE]\r\n\r\nWaar kan ik dit instellen? Ik brand ze namelijk via mijn Camera + DVD Speler (komt geen pc bij kijken)
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;472419]Via een brand programma op een PC kun je dat instellen. In jouw situatie weet ik dat niet en kun je inderdaad de suggestie van Lange Pier proberen. Dat zou moeten werken.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb het geprobeerd maar het programma kopierd gewoon de .UFO bestanden. 9of ik doe iets verkeerds.. dan kan natuurlijk ook). \r\n\r\nWeet je mischien wat ik fout doe? (ik open cladDVD en rip de bestanden, en kijk na het rippen in de map en ik zie dat alles gewoon gekopierd is)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...