Ga naar inhoud

Kan niet DVD+RW formatteren met Nero 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goede middag\r\n\r\nLukt wel. Heb zelf ook zitten tobben. Of de brander herkende mijn DVD niet. Of er werd gevraagd er een DVD in te doen terwijl die er al inzat. Snel of langzaam wissen helpt niet. Plaats een DVD+r in de lade, roep Nero7 op en klik in het beginscherm DVD speed aan. Dan kom je vanzelf in een programma \'formatteren\' en dat werkt perfect.\r\n\r\nJan van Hoorn. :D
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Hallo Jan, welkom op het forum van CID.\r\nBij beide berichten die je hebt geplaatst staat een wat cynische opmerking. Ergens wel begrijpelijk; je plaatst een reactie bij berichten van 1 respectievelijk 2 jaar oud. De kans dat de topicstarter nog op zoek is naar een oplossing is redelijk klein.\r\nLaat dat echter je niet weerhouden om je kennis te delen met ons, maar dan bij voorkeur wel in recente topics :)
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
[QUOTE=snakepit;300987]Ik heb vandaag, voor het eerst, lege DVD+RW\'s gehaald (Kruidvat merk).\r\n\r\nIk heb begrepen dat ik de DVD+RW\'s eerst moet formatteren voordat ik iets d\'r op kan branden.\r\n\r\nDit doe ik dus met Nero, maar wat blijkt na 5 seconden (erase DVD) slaat Nero deze uit en zegt dat het een error bevat. Ik kan dus niet formatteren :( \r\n\r\nNou heb ik deze actie ook op de laptop gedaan (heeft ook Nero) en daar ging alles vlekkeloos. Het ligt dus niet aan de DVD+RW.\r\n\r\nMaar ik vind dit erg raar.\r\nIk heb een DVD-brander Samsung SH-S182M.\r\nEven voor de duidelijkheid, mijn PC is twee maanden oud (!).\r\n\r\nWat kan ik het beste doen?[/QUOTE]\nHoi snakepit,\r\nkan dvd+rw niet wissen met nero 11, ashampo burning studio 11en met burningfree niet wissen want dan geeft hij aan: reageert niet kun jij mij daar iets over zeggen.\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nLodewijkXII
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...