Ga naar inhoud

Van Domain naar workgroup


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een foutje gemaakt op een pc die oorspronklijk aan een domain hing.\r\nKan het misschien al raden, ik heb het domijn eruit gegooid en een werkgroep\r\nin de plaats gezet. Bij het her-opstarten vraagt ie loginnaam en password, \r\nmaar deene voor het domein neemt ie niet. Windows versie XP prof.\r\nWie heeft dit eerder aan de hand gehad en weten op te lossen? Heeft er iemand ervaring met ERD COMMANDER?\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\n\r\nEugene
Link naar reactie
Hallo,\r\n\r\nBedankt voor de reactie, Ik heb inderdaad ingelogd via mijn domeinnaam en toen via systeemeigenschappen het domein eruit gedaan en workgroup ingevuld.\r\nDus ik moet de allereerste admin gegevens hebben om de machine binnen te raken?\r\nVia wat zoeken op het internet kwam ik bij ERD wand dit brand je op een cd en dan kan je booten van de cd en zo een hele reeks tools gebruiken om gegevens van een pc te halen. Een van de tools is om het wachtwoord van de admin terug tevinden. Ik heb het echter nog niet kunnen proberen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...