Ga naar inhoud

Mijn Wireless doet opeens raar


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo idereen ik heb al maanden een wirless router die doet het perfect en gekocht voor 150 euro ik heb nou 2 laptops 1 van die laptops werkt die router niet en ik heb ook geen driver verwijdert waar zou het aan kunnen liggen of weten jullie een oplossing ik hoop dat deze informatie duidelijker is \r\n\r\nmvg mandy xx
Link naar reactie
Kijk nou: de \": \" en al twee hele Hoofdletters en een \"?\". Je gaat vooruit ;) Nu zal wel gauw het wireless ook goed komen, hè? \n\nHet kan natuurlijk zo zijn dat je een handicap hebt, Maar dat zou je b.v. ook even in je onderschrift kunnen zetten.\n\nIk zag toevallig nog een thread op CO, en die persoon moet alles met zijn mond doen :(\n[url]http://www.circuitsonline.net/forum/view/74587[/url] . Kijk daar maar eens: keurig even een onderschriftje erbij, maar wel met punten........\n\nIk denk namelijk dat het verhaal dan een stuk duidelijker is, en dat andere dan makkelijker zullen reageren op je probleem.......................
Link naar reactie
[QUOTE=queenfanmichel;471059]Probeer eens je router terug te zetten naar de fabrieksinstellingen dit wil nog wel eens werken.[/QUOTE]\r\n\r\ndanmoetendebeveiligingsinstellingenookweeropnieuwingesteldwordenenikdenknietdathijofzijdatvoorelkaarkrijgtplusdatjedanhetrisicolooptdatdeeerstelaptophetooknietmeerdoet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...