Ga naar inhoud

Laptop geen verbinding na instellen netwerk


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.\r\n\r\nIk heb hier 3 pc\'s in huis welke via een Belkin router op het internet verbonden zijn.\r\nBeneden heb ik een draadloze verbinding,boven een bedrade verbinding en dan nog een laptop.Deze hadden alledrie normaal verbinding met internet.Totdat ik ik een netwerk gemaakt had waardoor ik bestanden kon uitwisselen met mijn pc boven en pc beneden.Dit werkt!!Maar later kwam ik er achter dat mijn laptop geen internet verbinding meer heeft en ook niet kan maken met de router.Het wachtwoord is goed wat ik heb ingevoerd.Ik krijg op de laptop een melding dat de\"Draadloze verificatie is mislukt omdat er een time-out is opgetreden\".\r\nIk zou echt niet weten hoe dit weer werkend te krijgen.En hoe kan ik het netwerk weer ongedaan maken?Of moet ik misschien de router terugzetten naar fabrieksinstellingen?(liever niet).\r\n\r\nWie kan hierbij helpen?\r\n\r\nMvg Sander
Link naar reactie
Hallo Sander,\r\n\r\nSorry voor de late reactie maar ik had een soortgelijk probleem met mijn draadloos netwerk en heb wat zitten experimenteren.\r\nDe enige manier dat ik wel aansluiting krijg met de probleem machine is als ik de beveiliging terug breng naar WEP i.p.v. WPA, nu werkt als het zonnetje dat nu schijnt...:-)\r\nDus even samenvattend, ik had ook een notebook die ik met geen mogelijkheid op mijn draadloze netwerk kon krijgen, terwijl alles goed werkt en elkaar ziet. Vreemd genoeg had ik ook dit probleem op een andere notebook maar dan met Windows 7. Op de laatste heb ik weer Vista teruggezet en...het werkt weer allemaal prima (en dit met WPA)!!! Heb dus de beveiliging naar WEP gezet en ook de probleem machine praat met mijn draadloze netwerk.\r\nDus geen idee waar het aan ligt. Ik dacht eerst dat het firmware van de router was maar die is up-to-date.\r\nMisschien iemand anders advies of uitleg waarom dit is?
Link naar reactie
Hallo,nou mijn probleem is opgelost.Wat erg vreemd was dat mijn pc die ik beneden had staan gewoon verbinding met internet had(draadloos) totdat ik 1 keer de verbinding verbrak.Daarna kwam ik er met die pc ook niet meer op.Zonder beveiliging ging het wel goed,maar dat is niet echt de bedoeling.Ik heb de router gerest,zonder resultaat.ik heb daarna een firmware update gedaan en daarmee was alles opgelost.toen kon ik gewoon weer de pc\'s verbinden met internet.Ik heb zelf een Belkin F5D8233 router.\r\nAlvast bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...