Ga naar inhoud

Kan niet op 2.4x branden (DVD+R DL)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste allen,\r\n\r\nIk zit met een probleempje. Ik wil/moet een double layer DVD branden op 2.4x, ik heb echter alleen de mogelijkheid om vanaf 4x te branden. Mijn vraag is waar ligt dit aan en is dit op te lossen?\r\n\r\nEven wat technische gegevens:\r\nDVD writer = (Samsung) Writemaster SH-S182D\r\nGeprobeerd met DVD+R DL 8x (Imation) en DVD+R DL 4x (Nashua/ Ricoh)\r\nBrandsoftware = Nero 8\r\n\r\nOndersteund mijn writer het niet om lager dan 4x te branden of ligt het aan de DVD\'s (volgens verkoper zou ik met de Nashua DVD (4x) ook op 2.4x moeten kunnen branden), of is er een andere oorzaak?\r\n\r\nHelpen jullie mij uit de BRAND?!\r\n\r\nAlvast bedankt! \r\nCoen
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;469428]Probeer het eens met[URL=\"http://www.imgburn.com/\"] Image Burn(Klik)[/URL], Deze geeft je wel de optie om op 2.4 x te branden.(i.i.g. bij mij wel!)[/QUOTE]\r\nBen het nu met IMGBURN aan het proberen. Die gaf inderdaad wel de optie 2.4x (al gaf hij aan dat DVD alleen 4x, 6x en 8x support!!!). Ik ben benieuwd!\r\n\r\n.... Helaas heeft op 4x geschreven ondanks dat ik 2.4x geselecteerd had.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;469713]Staat [URL=\"http://www.soundonsound.com/sos/nov04/articles/qa1104-3.htm\"]hier(Klik)[/URL] uitgelegd[/QUOTE]\r\n\r\ndaar staat prachtig uit gelegd waarom je op een lagere snelheid moet branden, maar dat is niet wat ts vroeg.\r\n\r\nts vraagt waarom hij/zij niet op een lagere snelheid [B]kan[/B] branden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...