Ga naar inhoud

Opzoek naar een laptop.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo ik zoek een laptop. Zouden jullie me kunnen helpen?\r\n\r\nGta:\r\n\r\nProcessor: Intel Core 2 Quad 2,4 Ghz / AMD Phenom X3 2,1Ghz\r\nGeheugen: 2 GB (Windows XP) / 2,5 GB (Windows Vista)\r\nHarde schijf: 18 GB vrije ruimte\r\nVideokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870\r\n\r\nBatman spel:\r\n\r\nWindows XP with Service Pack 2 or Windows Vista\r\nPentium D 3Ghz or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Dual core)\r\n2 GB (Windows XP) ; 3 GB (Windows Vista)\r\nNVidia 7900 GT or higher\r\n\r\nGeheugen: 250 tot zo hoog mogelijk.\r\n\r\nBranden dvd, hoeft geen blue ray te zijn.\r\n\r\nIndiedergeval 14 inch scherm.\r\n\r\nPrijs 500 t/m 700, als het echt niet kan 800\r\n\r\nIk wil het nergens specifiek voor gebruiken, gewoon een beetje op internet, veel progamma\'s kan ik gewoon kopen, dus dat maakt niet uit. Meer de gewone dingen, met een beetje goed geluid. En ik wil wel gta 4 kunnen spelen, hoeft geen topkwaliteit te zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...