Ga naar inhoud

iphone


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik weet dat dit een veel gevraagde vraag en ik heb het antwoord gek genoeg niet kunnen vinden. Ik weet ook niet of het op dit forum past maar ben echt radeloos. \n\nZoals jullie weten is de iPhone in Nederland heel erg duur. Maar op de amerikaanse site van apple: [URL=\"http://www.apple.com/iphone/buy/\"]http://www.apple.com/iphone/buy/[/URL] staat dat een iphone $199 kost. Koopje dus. Maar dan ben je vast aan AT&T volgens mij is dat een soort abbonoment (geen idee wat voor, maar dat staat daar.) \nKan je niet gewoon een iPhone los kopen, simlockvrij. En kost dat dan nog steeds $199?\nEn kan je dat gewoon naar NL shippen zonder problemen. Ik heb ooit in een nr. van computeridee gelezen dat je het kan laten bezorgen met myus.com dus dan moet je het adres van het bedrijf van myus invoeren en dan leveren zij het in een blanco doos naar heel de wereld. Maar ik heb liever dat je het gewoon gelijk uit die webshop besteld naar je huis toe, zonder extra kosten (behalve bezorg). (myus.com is laatste optie). Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem,\n\nMvg melvin
Link naar reactie
Je hebt op een site uit het buitenland een overpriced telefoon gezien, met abbo, en nou kom je hier vragen of je daar ook een simlockvrije iPhone kan kopen? Er is er maar één die daar een antwoord op kan geven, en dat is die site. Of liever, het bedrijf erachter. Er staat vast wel een contact-mailadres bij.
Link naar reactie
Voor zover ik weet zijn iphones nergens simlockvrij verkrijgbaar, tenminste niet zonder dat \'ie gekraakt is.\r\n\r\nDaarbij wil je toch een abonnement bij (in het geval van Nederland) T-Mobile omdat andere providers de extra\'s van de iphone simpelweg niet ondersteunen (Ik geloof dat het zo werkt tenminste).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...