Ga naar inhoud

Niets synchroon


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=anja76;467562]Ik brand films met Windows DVD Maker maar niets loopt synchroon als ik de dvd gebrand heb en in de dvd-speler stop. \r\nBeeld/geluid (of andersom)/ondertiteling.\r\nAls ik de film op m\'n pc kijk, gewoon als bestand, is er niets aan de hand.\r\nWat kan ik hiertegen doen?[/QUOTE]\r\n\r\nDan zit het probleem duidelijk in jouw DVD-speler.....\r\n\r\nBrand de dvd eens op een zo\'n laag mogelijke snelheid en gebruik \'merk\' dvd\'s ipv goekope onbekende merken.\r\nWerkt het dan beter?
Link naar reactie
[QUOTE=turn;467688]maak je de film met dvd-maker en brand je \'m dan gelijk ??\r\nprobeer eerst eens naar de harde schijf te schrijven en dan deze te branden.[/QUOTE]\r\n\r\nMet dvd maker maak je helemaal geen films gekkie :D\r\nWindows DVD maker is een brand programma om gemaaakte films op een dvd te branden.
Link naar reactie
[QUOTE=michael91b;468024]Met dvd maker maak je helemaal geen films gekkie :D\r\nWindows DVD maker is een brand programma om gemaaakte films op een dvd te branden.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n[ATTACH]14276[/ATTACH]\r\n\r\nzoals je op de screenshot ziet kan je diverse beeld en geluid bestanden toevoegen om daar een dvd van te maken.\r\nje maakt dus wel degelijk een film, een dvd film namelijk en dus is dvd maker niet alleen maar een brand programma (maar dat zat ook al een beetje in de naam nietwaar ;) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...