Ga naar inhoud

meerdere problemen, 1 oorzaak?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal problemen met een nieuwe desktop waarvan ik vermoed dat er 1 oorzaak is. zeker weten doe ik het niet.\nprobleem 1: als ik windows mediaplayer draai stijgt het CPU eerst naar 50%, daarna naar 100% doordat ook of wfpmp.exe of wmpnetwk. exe veel gebruikt. Mediaplayer is niet te gebruiken, slaat vast. Andere spelers (VLC, Winamp e.d.) werken prima.\nprobleem 2: ik werk graag met het p2p progje SoulSeek. installeren gaat prima, aanmelden, poorten configuren allemaal prima. Downloaden gaat ook goed. Alleen...als ik dan tegelijkertijd internet opwil ( zoals ik deed met mijn oude comp) laadt hij geen enkel adres in. Blijft wit. Ook als ik daarna Soulseek afsluit krijg ik geen internet meer\nprobleem 3: heb sinds kort Squeezebox classic. Alles geïnstalleerd, geconfigureerd. krijg echter geen contact tussen comp en squeezebox. neem i k dezelfde instellingen en doe ik dat met (diverse} laptops dan gaat het prima.\n\nik denk aan 1 (hardware?)probleem. Verschillende forums afgeweest, kom het nergens tegen. Moederbord? ( MSI k9ag Neo 2). Iemand een idee?\nvergeet nog te vermelden dat zich dit voordoet onder vista ultimate ( 2x geinstalleerd, met 2 verschillende versies) en Vista Home Premium
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...