Ga naar inhoud

Automatisch niet afspelen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo dames en heren,\r\n\r\nzoals je aan mijn naam ziet ben ik niet de jongste meer8-|,, nu heb ik op mijn computer weer wat gedaan en spelen mijn DVD\'s niet meer automatisch af:mad:. Ik heb op het forum al wat gelezen en de autofix geprobeerd(werkt niet) het TABblad automatisch afspelen heb ik ook niet meer bij de eigenschappen staan. Is er iemand die mij in \"oudemensen taal\" kan zeggen hoe ik dit op moet lossen?\r\nbesturing is Vista Home Edition en wil ze afspelen met PowerDVD.
Link naar reactie
Hallo Opa, zeer secuur werk:\r\n\r\ntyp in de zoekregel [B]services.msc[/B] en geef Enter; zoek dan naar [B]Shell Hardware Detection[/B] en controleer of deze service op [B]Automatisch[/B] staat.\r\n\r\nNa het venster weer gesloten te hebben, typ je [B]regedit[/B] in de zoekregel en wederom Enter.\r\n\r\nZoek nu naar [B]HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\CDRom[/B]\r\n\r\nIn het rechter venster zoeken naar [B]AutoRun[/B] - indien de waarde op [B]0[/B] staat, moet deze op [B]1[/B] gezet worden! (hiertoe dubbelklikken op [B]AutoRun[/B]).\r\n\r\nDan moet er gecontroleerd worden, of de [B]NoDriveTypeAutoRun[/B] en/of [B] NoDriveAutoRun[/B] waarden correct zijn.\r\n\r\nNavigeer nu naar [B]HKEY_LOCAL_MACHINE\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Policies\\Explorer\r\n[/B], lokaliseer in het rechter venster [B]NoDriveTypeAutoRun [/B].\r\nHierop weer dubbelklikken, decimale waarde aanklikken en als waarde moet dan [B]145[/B] zijn ingevuld.\r\n\r\nOm autoplay voor alles in te schakelen (CD/DVD, USB-sticks enz.) dubbelklik dan op [B]NoDriveTypeAutoRun[/B] en zet de waarde op [B]0[/B]\r\n\r\nHierna kan je het registervenster sluiten en Windows herstarten.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie
Ik kan me vergissen maar volgens mij is de service [B]Shell Hardware Detection [/B] bedoeld voor het automatisch herkennen van (nieuwe) hardware en het daarop volgend automatisch downloaden/installeren van de daarbij horende drivers.\n\nEn wat Opaatje bedoeld is dat zijn DVD\'s niet meer automatisch starten of worden afgespeeld wanneer hij deze in de DVD-/CD-rom station invoert?\n\nOpen het [B]Configuratiescherm[/B] en klik op [B]\"Cd\'s of andere media automatisch afspelen\"[/B]. Hier kan je aangeven wat er moet gebeuren als er een bepaald type medium of apparaat wordt geplaatst, dus ook voor [B]DVD\'s[/B]\n\n[ATTACH]14258[/ATTACH]\n\nKlik op het uitvouw-menu achter [B]\"Dvd-film\"[/B] en als PowerDVD reeds op uw pc geinstalleerd is zal die in het lijstje vermeld staan en kan je daarmee aangeven dat een DVD voortaan met PowerDVD wordt afgespeelt.\n\nWel daarna nog even rechts onderaan op[B] \"Opslaan\"[/B] klikken.\n\nGrtz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...