Ga naar inhoud

Overburnen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik wil branden met Nero 9 (TS bestand film) wordt de schijf eruit gemikt.\nTe schrijven bestand is 4.822 mb\nBeschikbaar 4.482 mb.\nUiteraard past dat zo niet, maar ik dacht dat het er toch wel op kon, of toch niet?:(\n\nAndere optie is omzetten naar avi denk ik, maar gaat weer net zolang duren als de film.\n\nIemand een beter idee, behalve grotere dvd\'s kopen?
Link naar reactie
Overburnen werkt alleen als je dat hebt ingeschakeld. Dat doet \'ie niet standaard namelijk.\r\n\r\nOverigens moet je daarmee oppassen, want als je te veel overburnt kan dat je brander onherstelbaar stuk maken, als vanwege het overburnen de lens verder naar buiten gestuurd wordt dan \'ie eigenlijk kan.
Link naar reactie
[quote=FooBar;466424]Overburnen werkt alleen als je dat hebt ingeschakeld. Dat doet \'ie niet standaard namelijk.\n\nOverigens moet je daarmee oppassen, want als je te veel overburnt kan dat je brander onherstelbaar stuk maken, als vanwege het overburnen de lens verder naar buiten gestuurd wordt dan \'ie eigenlijk kan.[/quote]\nIk ben niet zo\'n overburner, doe het zelden of nooit. (anders zou ik die vraag ook niet stellen :D)\nDenk dat ik het maar overzet naar avi, bewaar films nooit.\n1x kijken en weg ermee ;)
Link naar reactie
[quote=Edmoor;466524]Het zijn wel echte DVD bestanden? (IFO, VOB, BUP)\nIk gebruik daar altijd DVD Shrink voor. Krijg je ook een foutmelding als je die bestanden wilt importeren? Gebruik je wel de juiste menukeuzes? Dus, Open Files in plaats van Open Disk.[/quote]\nJawel, open files, dat is dan leeg, dus die bestanden ziet ie niet.\nIk doe verder niet moeilijk ben hem aan het omzetten met ConvertXtoDVD.\nDat gaat wel in een keer goed.\nIk gebruik het maar zelden, dan moet het makkelijk gaan en voor mij duidelijk zijn.\nHet is steeds hetzelfde, als ik iets ánders moet doen dan normaal, moet ik weer van alles uitzoeken daar baal ik dan weer van.
Link naar reactie
[quote=Edmoor;466562]Dan heb je dus geen DVD film maar een MPEG-2 stream (TS) en een bestand met de ondertiteling (SRT)[/quote]\nZal wel, nu het omgezet is is het wel te zien, 3x TS en 5x vts, de grootte is 1,4 gb op dvd.\n\nTS stond overigens in het begin aangegeven, bij de vraag.\n\nMaar helaas geen NL ondertiteling: IMAX - Into the Deep\nMooi beeld, dat wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...