Ga naar inhoud

The specified service doesn't excist as an installed service


Anoniem2

Aanbevolen berichten

allereerst, hoop ik dat het hier goed staat... anders graag rapporteren met de vraag of het verplaatst kan worden!!!\r\n\r\nsinds een paar daagjes heb ik wat problemen met me laptop [dit kwam letterlijk uit het niks te voorschijn] en ik heb daarom dan ook geen flauw idee waarom/waardoor dit komt.\r\nen wat ik er natuurlijk aan moet doen :O\r\nplaatje staat in de bijlage met de melding erop..\r\n\r\nik kreeg deze error bij tune-up.. maar krijg hem ook bij: Cccleaner, WOW en ik krijg hem zelfs in contral panel bij bijv. add hardware!!\r\n\r\ndus kortom.. zeer vervelend!! :S\r\nik gebruik windows vista ultimate trouwens!!\r\n\r\nMvg,\r\nDennis
Link naar reactie
Integrator.exe is een onderdeel van TuneUp utilities.\r\nAls je TuneUpt herinstalleert -waarom zou je dan andere programma\'s ook moet ten herinstalleren.\r\nOd andersom, als je TuneUp deïnstalleert, denk je dan dat je andere software ook moet deïnstalleren?\r\n\r\nJe kan gewoon TuneUp opnieuw installeren, zeer waarschijnlijk dat de setup ook met een reparatie-optie komt!
Link naar reactie
jaa dat snap ik opzich wel..\nmaar het probleem is niet gericht op de tune-up... het gaat me meer om het punt dat dit bij de helft van mijn software tegelijk in ene tevoorschijn komt..\nwaardoor komt dit.. en valt dit op te lossen op een andere manier dan reinstallen?\n\nff op je vraag abraham: \nwaarom ik andere programma\'s moet herinstalleren...\nnou dit is niet een probleem bij Tune-up alleen.. anders had ik dit wel al gedaan..\nhet zelfde probleem krijg ik bij [gok ik] de helft van mijn software.. :S\nvandaar dan ook de vraag hier.. ;) anders had ik wel dat ene programmatje opnieuw geinstalleerd ;)\n\nhoop dat ik het nu duidelijk maak!! :D
Link naar reactie
hmm ik heb tune-up geprobeerd te installeren.. en dan krijg ik dit:\nThe system administrator has set policies to prevent this installation \ndan klik ik ok en krijg ik:\nyou do not have sufficient acces to uninstall Tune-up utilities 2008.\nplease contact your system administrator\n\ndit is dus een geheel onbekend probleem =S nog nooit gehad..\nik heb trouwens nod32 is ff flink laten scannen.. en die liet niks zien =S
Link naar reactie
hmm nou.. niks werkte meer.. het leek op een virus al mijn rechten waren weg.. 75% van de software werkte niet meer :S \n80/90% van de windows functies werkte niet meer....\n\ndus als noodzaak maar een vista cd er in gestopt.. en de hele boel geformateerd..\nalles werkt nu weer =) [op photoshop na :(]\nbedankt voor de hulp abraham!
Link naar reactie
[quote] het leek op een virus al mijn rechten waren weg.. 75% van de software werkte niet meer :S \n80/90% van de windows functies werkte niet meer....[/quote]\nMet exact datzelfde probleem, maar dan met XP heb ik hier ook een machine staan. Het betreft hier een trojan en het gaat ook formatteren worden, want je komt nergens meer in.\nExecutables worden niet meer opgestart bijna. Internet explorer wel, maar online virusscanners niet meer, mbam niet meer, geinstalleerde virusscan niet meer, registry editor nit meer, downloaden kan niet meer en installeren ook niet en ook .vbs bestanden wenst ie niet meer te doen.\n \nVettte en gevaarlijke trojan dus.\nIk ga dat ding wat ik hier heb van die kennis ook maar opnieuw installeren dus.
Link naar reactie
ja je bent redelijk fucked up als je die te pakken hebt (A)\r\nmij rest nog 1 vraag.. mijn nod32 had dit virus niet gevonden toen ik scans uitvoerde..\r\n\r\nis er een manier om zeker te zijn dat dit rot ding niet meer op mijn laptop staat??\r\naangezien nod32 hem niet vond.. :S iemand daarover nog een suggestie???
Link naar reactie
De enige manier waarop je er zeker van kan zijn dat een Virut infectie (als dat bij jouw het geval is, het lijkt er verdacht veel op, maar daar moet een deskundige zich over uitspreken) van je PC cq laptop is verdwenen, is, zoals ook in dat blog staat, een complete herinstallatie, je kan wel van een aantal documenten een back-up maken, maar dat mogen dan geen .exe en .scr en waarschijnlijk nog een paar andere zijn, dat zal je even goed moeten nagaan. Dat Nod \'m niet vond verbaasd me eigenlijk, heb je de \'heuristische\' scan opties wel aanstaan?
Link naar reactie
hmm tja alleen mijn C schijf is geformateerd bij het herinstalleren van mijn Vista... :S\nD/E/Externe zijn nog hetzelfde als voorheen..\nvoor alsnog zijn alle klachten wel verholpen.. maar ik vind dit nou niet echt een garantie!! :O\n\nmijn Nod is btw engels.. heuristische scan.. wat moet dat zijn in engels?? :P en waar kan ik deze vinden????\n\nBvD!
Link naar reactie
De heuristische (eng:heuristic) scan instellingen vind je onder de Threat-Sense configuration o.i.d. Kijk anders even in de help file onder die termen. Misschien moet je wel even de geävanceerde instellingen aanzetten(ik weet niet zeker of Nod32 die heeft, want ik heb ESS, Nod en firewall ineen dus).
Link naar reactie
Volgens mij kreeg ik dit virus toen ik een album had gedownload.. :S\nik weet het dom... ik ken het risico.. maar het gaat 999 van de 1000 keer goed :O\n\nnaja ik ben nu voor een zeer lange tijd klaar met downloaden ;D en koop het maar weer braaf (A) :P\nalbum is btw niet verwijderd.. wel tig keer gescanned zonder resultaat..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...