Ga naar inhoud

www.startpagina.nl sterk uitvergroot


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,\r\nToen ik W-98 weer probleemloos opnieuw had geinstalleerd, bleek op startpagina .nl na alles goed te functioneren.\r\nHet vreemde daaraan is dat deze eens zo groot te voorschijn komt, en er tussen de aanhefkop en\r\nde teksten een grote lege ruimte moet worden overbrucht.\r\nAldus zou ik gaarne vernemen ofdat dit euvel kan worden opgelost.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
Hallo Abraham 54\r\nBedankt voor je advies, maar waar haal ik die videokaartdrivers vandaan.\r\nEn kunnen deze in relatie staan tot de situatie, dat de site [url]www.startpagina.nl[/url] veel te groot en verspringbaar vanaf de kop wordt weer gegeven?\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
Hallo Erikdenhouter,\r\nVan updates door Microsoft moet ik niets meer hebben.\r\nOmdat telkens als ik voor anderen demonstreer hoe W-98 gemakkelijk kan worden geformateerd,\r\nMicrosoft zich weer met mijn PC gaat bemoeien.\r\nDoor bijv. steeds weer een nieuwe licentie-code tel. aan te moeten vragen.\r\nKan je over firefox wat meer vertellen, waar haal ik die vandaan ?\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
Je zal steeds meer tegen dingen aanlopen, die Win 98 niet ondersteunt.\r\nEn Erik heeft ook een punt. Alle beveiligings- en systeemupdates die zijn uitgebracht voor Win 98 zijn nog steeds beschikbaar via de Windows Update!\r\n\r\n[QUOTE]Microsoft zich weer met mijn PC gaat bemoeien.\r\nDoor bijv. steeds weer een nieuwe licentie-code tel. aan te moeten[/QUOTE]\r\n\r\nWindows 98 is inmiddels freeware!\r\n\r\nVerder acht ik het raadzaam IE6 SP1 te installeren en daarna weer naar de Windows Update site te gaan, zodat de nieuwste beveiligingsupdates voor IE6 en Outlook geïnstalleerd kunnen worden!
Link naar reactie
[QUOTE=weetgraag;467050]Hallo Erikdenhouter,\r\nVan updates door Microsoft moet ik niets meer hebben.\r\nOmdat telkens als ik voor anderen demonstreer hoe W-98 gemakkelijk kan worden geformateerd,\r\nMicrosoft zich weer met mijn PC gaat bemoeien.\r\nDoor bijv. steeds weer een nieuwe licentie-code tel. aan te moeten vragen.\r\nKan je over firefox wat meer vertellen, waar haal ik die vandaan ?[/QUOTE]\r\n\r\nAls jij de originele sleutel hebt is er denk ik niets aan de hand.\r\nDe updates heb je echt wel nodig, en ik zou zeker een poging wagen wil je dat systeem lekker stabiel hebben.\r\nNee heb je ....\r\n\r\nWat betreft Firefox zit je ook met een kleine stap terug, want versie 3 is niet voor Windows 98, daar heb je nog versie 2 voor nodig:\r\n[url]http://www.mozilla.com/en-US/firefox/2.0.0.20/releasenotes/[/url]
Link naar reactie
Heren toch, jullie weten onderhand dat Windows 98 in de computer zit.\r\nDan kan je niet zomaar zeggen van ga daar maar naar toe en installeer Firefox.\r\nWant dat werkt niet.\r\nWindoows 98 accepteert Firefox wel, maar tot/met versie 2!\r\n\r\n[url]http://nl.mozilla-firefox-download.eu/firefox-2[/url]
Link naar reactie
En welke versie hebben wij dan voorgesteld ? ;)\n[QUOTE=erikdenhouter;467128]\nWat betreft Firefox zit je ook met een kleine stap terug, want versie 3 is niet voor Windows 98, daar heb je nog versie 2 voor nodig:\n[url]http://www.mozilla.com/en-US/firefox/2.0.0.20/releasenotes/[/url][/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...