Ga naar inhoud

tablet?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb hier een 12,1 inch tablet pc. \r\n\r\n1x was hij in tablet mode, maar toen was ik ook kiwi aan het eten, en plop viel een kiwi op mijn beeldscherm, toen ik eraf wou halen gleed hij nog door heel mijn beeldscherm. Nu heb ik als hij uit is zie je zulke lelijke opgedroogde strepen. Ik durf/weet niet hoe ik het moet schoonmaken zonder mijn touchscreen te beschadigen.
Link naar reactie
Niet te vaak doen. Volgens mij tast Glassex je scherm behoorlijk aan als je het te vaak en de nat doet!\r\nHeb ik elk geval flinke scherm-schade gezien bij lcd-tv\'s die met Glassex schoongemaakt waren.\r\n\r\nEen ligt-vochtige doek kan ook.\r\nDe lcd-ceaner is in elke electra-zaak te verkrijgen. Ook in de meeste supermarkten is het te koop.
Link naar reactie
[QUOTE=marrich77;467462]Niet te vaak doen. Volgens mij tast Glassex je scherm behoorlijk aan als je het te vaak en de nat doet!\r\nHeb ik elk geval flinke scherm-schade gezien bij lcd-tv\'s die met Glassex schoongemaakt waren.\r\n\r\nEen ligt-vochtige doek kan ook.\r\nDe lcd-ceaner is in elke electra-zaak te verkrijgen. Ook in de meeste supermarkten is het te koop.[/QUOTE]\r\n\r\nIk dacht ook dat glassex aggresief was, maar ik was hopeloos, dus probeerde het maar. Heb van een hele afstand op het doekje gespoten, zodat die druppeltjes erin ´vielen´ en toen voorzichtig schoongemaakt. Het was geen doorweekt doekje met glassex ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...