Ga naar inhoud

Maxell gebruiken voor Wii ???


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
[QUOTE=kampers;461582]Zijn die 2e klasse maxell dan geen goeie schijfjes? Heb wel een heleboel films er op staan.\r\n\r\nTurn bij die cdr-winkel zie ik ook weer opeens een nieuwe merk verschijnen?\r\n\r\nHoe staat het dan met Platinet 100 stuks voor 14,95 euro met MCC 004\r\nPlatinet enige idee MCC 004 en MCC 003?\r\n\r\nPlatinet 16x speed MCC 004\r\n[url]http://www.cdrwinkel.com/shop/flypage/category/DVD%252BR/DVD%252BR/product/4149/Platinet_DVD+R_16x_(100st).html[/url]\r\n\r\nPlatinet 8 speedMCC 003\r\n[url]http://www.cdrwinkel.com/shop/flypage/category/DVD%252BR/DVD%252BR/product/3979/Platinet_DVD+R_8x_(25st).html[/url][/QUOTE]\r\n\r\nsorry beetje laat, had \'m niet in de gaten.\r\n\r\n2e klasse schijfjes.....\r\nje moet het zo zien: gemiddeld gezien gaat een 2e klasse schijfje korter mee dan een 1e klasse schijf.\r\nuiteraard is het veel belangrijker hoe je de schijfjes bewaart\r\nzelfs een taiyo yuden zal in de vensterbank het snel opgeven.\r\nhet gaat dus hier om; je koopt een schijfje, je brand \'m en dan blijft ie een bepaalde tijd leesbaar voor dvd speler en brander in de pc.\r\neen heel slechte is na een week al niet meer leesbaar, een heel goede na 10 jaar.\r\n\r\nmmc004 en mmc003 zijn van Mitsubishi Chemicals en behoren dus in de eerste klasse
Link naar reactie
[quote=JohnL;461555]Dus als ik het goed begrijp ben je allereerst al spellen illegaal aan het downloaden, omdat je te belazerd bent om ze te kopen, maar nou zijn de DVD\'s waar je ze op brandt óók nog te duur???\n \nHoe heb je in godsnaam ooit die 250 euro bij elkaar gekregen om dat ding überhaupt te kunnen kopen, als het allemaal voor niks moet?[/quote]\nhij had zelfs nog €100 over voor het ombouwen . \nof had je die er al bij in berekend .\n \ntja , we zijn niet allemaal Roomser dan de Paus .:rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;461555]Dus als ik het goed begrijp ben je allereerst al spellen illegaal aan het downloaden, omdat je te belazerd bent om ze te kopen, maar nou zijn de DVD\'s waar je ze op brandt óók nog te duur???\r\n\r\nHoe heb je in godsnaam ooit die 250 euro bij elkaar gekregen om dat ding überhaupt te kunnen kopen, als het allemaal voor niks moet?[/QUOTE]\r\n\r\nAan wat heeft hij dan die 250 euro uitgegeven?
Link naar reactie
[QUOTE=Kampers]Volgens heeft hij daar de bedoeling mee voor eigen gebruik en een backup van zijn spelletjes maakt. Je weet maar nooit als 1 van je orignele spelletjes stuk kan gaan. Gebriuk je meestal een copy versie bewaar je die orignele.[/QUOTE]\nAls het echt om een back-up van je gekochte spelletjes zou gaan, dan zijn dat een paar dvd\'tjes, en dan zouden die paar kwartjes meer niets uitmaken, maar hier gaat het blijkbaar om redelijk grote hoeveelheden, wat wijst op meer dan alleen maar een reserve kopietje.
Link naar reactie
Het is zeker komkomertijd dat jullie mij moeten hebben......\r\n\r\nWat een stel heiligen......\r\n\r\n\r\nAls of er niemand cd en dvd\'s brand.\r\n\r\nWij zijn en blijven toch hollanders hé ...\r\n\r\n\r\nVoor die gene die een positief antwoord hadden alvast bedankt.\r\nen wat mij betreft kan de stekker uit dit draadje....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...