Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE] \n1. Onderhand de meesten hebben een nederlands paspoort\n[/QUOTE]\n \nMaar ook een marokkaans ,en ze zullen zich nooit nederlander voelen ,of zich zo gedragen.\nEr wordt zelfs door de jongeren gezegd \"wacht maar tot wij hier de baas zijn\"\nAlle overlast die hier in diverse wijken wordt veroorzaakt zijn alleen maar marokkanen ,,en worden hele buurten geterroriseerd en mensen weg gepest.\nDat is eerder nog nooit door allochtonen bevolkings groepen gebeurd.
Link naar reactie
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Nog even over de geitenwollen sokken- etc.-generatie (die ten taak had mijn kinderen iets bij te brengen) en de opvolgers....\r\nRecapitulatie: veel ‘kweekschool’-studenten Aº ± 1960 (‘Flower-Power-adepten’) ‘leerden’ amper (druk bezig met manifestaties, jointjes pakken of ‘slapen op de Dam’) maar stonden later, in het kader van de \'Mammoet-wet, wél ‘voor de klas’..Oudere, ervaren, leerkrachten waren immers via de V.U.T voortijdig afgevoerd.. “sorry; foutje !”..Deze ‘omgekeerde ontwikkeling’ bracht meer generaties ‘vrijgevochten leerkrachten’ voort; en dat onderwijs-verval is doorgegaan maar nooit naar behoren aangepakt.. “Oorzaken en gevolgen”.. .\r\n\r\nedit: al \'klinkt\' dit dan typisch (generaliserend) Amsterdams... het bleek wel erg \'besmettelijk\' !
Link naar reactie
[QUOTE]Dit onderzoek wees uit dat de allochtoon niet \'anders\' [B]dacht [/B]over criminaliteit dan een autochtoon, maar het feit dat er een HOGERE criminaltiet onder allochtonen is, blijft dus een feit.... Het onderzoek wees dus alleen niet uit WAAROM de allochtoon crimineler was.[/QUOTE]\n\nIk dacht gelijk hetzelfde aan wat hier staat:\n[QUOTE]Niet etniciteit, maar andere factoren spelen een rol: ‘Het gaat om groepen die zich bevinden in de laagste sociaaleconomische positie – dat is een noodzakelijke voorwaarde. Maar de criminaliteit van jongeren schiet pas echt uit wanneer het ontbreekt aan sociale controle.’[/QUOTE]\nHet is een vicieuze cirkel... Een paar jongeren uit je \"achtergrond\" misdragen zich (ook zeker heel bedreigend hoor als er jongeren in groepjes over straat gaan met een pistool op zak of in groepjes bij het fietsenhok staan als je thuiskomt van school...) en je raakt als jongere uit diezelfde achtergrond makkelijk in het verdomhoekje, de laagste sociale positie...(\"Wat maakt het allemaal nog uit... hoe goed je je best ook doet, het is nooit goed genoeg, want mensen hebben een vooroordeel over je\" - typisch jongerengedrag hoor).\n\nDat zou één van de redenen kunnen zijn. Uit een stuk is het moeilijk quoten eigenlijk is dan het verband zoek.\n\nEn wat het probleem met de Molukkers aan gaat... dat is natuurlijk helemaal niet opgelost. De mensen hebben nog steeds onvrede over de gang van zaken, maar het radicale toont zich nu niet...
Link naar reactie
[QUOTE]Nog even over de geitenwollen sokken- etc.-generatie (die ten taak had mijn kinderen iets bij te brengen) en de opvolgers....[/QUOTE]\n\nZijn jouw kinderen (mede door hun eigen en jouw inspanning natuurlijk) ondanks dat toch nog goed terechtgekomen papaharry?\nZo ja... dan is die geitenwollen-sokkengeneratie toch niet zo destrateus geweest, vind ik dan.... Het was ook een generatie van bezinning op wat je bijvoorbeeld met het mileu doet... Tegenwoordig is ook dat weer te ver doorgeslagen naar mijn mening, maar dat is onze generatie te verwijten.
Link naar reactie
[quote=dutch-online;494081]Nee. De peilingen geven me gelijk. De overgrote meerderheid stemt níet op Wilders.citaat Navy\n\nNee en ze stemden ook niet op Fortuin ???:rolleyes:\n\nLet wel als er iemand opstaat, en ergens voor of tegen is krijgt hij of zij vaak veel medestanders.[/quote]\n\nTja, ik kan de feiten ook niet veranderen. Wilders trekt dan wel heel wat stemmers, maar het is en blijft nog steeds een minderheid. \"Veel medestanders\" is namelijk niet hetzelfde als \"meerderheid\". Een meerderheid heb je als meer dan 50% van de bevolking op je stemt. En dat is nog lang niet het geval. Hetzelfde gold ook voor Pim.
Link naar reactie
[QUOTE=Navy;494102]Tja, ik kan de feiten ook niet veranderen. Wilders trekt dan wel heel wat stemmers, maar het is en blijft nog steeds een minderheid. \"Veel medestanders\" is namelijk niet hetzelfde als \"meerderheid\". Een meerderheid heb je als meer dan 50% van de bevolking op je stemt. En dat is nog lang niet het geval. Hetzelfde gold ook voor Pim.[/QUOTE]\r\n\r\nHet feit dat niet iedereen op Wilders stemt, wil natuurlijk niet zeggen dat de overige kiezers lijnrecht tegenover zijn ideeen staan.\r\nOok bij de andere partijen zijn er zeer veel kiezers die het gewoon zat zijn, maar de manier van de persoon Wilders of van de PVV niet goedkeuren.
Link naar reactie
[QUOTE=Navy;494102]Tja, ik kan de feiten ook niet veranderen. Wilders trekt dan wel heel wat stemmers, maar het is en blijft nog steeds een minderheid. \"Veel medestanders\" is namelijk niet hetzelfde als \"meerderheid\". Een meerderheid heb je als meer dan 50% van de bevolking op je stemt. En dat is nog lang niet het geval. Hetzelfde gold ook voor Pim.[/QUOTE]\r\n\r\nNogmaals, het is niet dat degene die NIET op Wilders stemmen het probleem niet zien of willen zien, nee, zij stemmen op andere partijen omdat ze de [B]persoon [/B]Wilders of zijn [B]manier [/B]van aanpak niet goedkeuren.\r\nZoals jij het brengt zijn het [B]alleen [/B]de mensen die op Wilders stemmen de mensen die de problemen met allcohtonen spuugzat zijn. Dat is dus niet zo.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;494107]Het feit dat niet iedereen op Wilders stemt, wil natuurlijk niet zeggen dat de overige kiezers lijnrecht tegenover zijn ideeen staan.\r\nOok bij de andere partijen zijn er zeer veel kiezers die het gewoon zat zijn, maar de manier van de persoon Wilders of van de PVV niet goedkeuren.[/QUOTE]\r\nHet is niet netjes om, om z.g. \"politiek correct\" te blijven, je stukje eigen mening te verdoezelen omdat toevallig ook Wilders die mening heeft. Dat zorgt voor onnodig extra polarisatie.\r\nVandaar dat ik kan zeggen dat ik dat kvk lied echt niet in mijn platenkast wil zien, maar het tegelijkertijd jammer vind dat Wilders er een argument in gevonden heeft.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;494345]Het is niet netjes om, om z.g. \"politiek correct\" te blijven, je stukje eigen mening te verdoezelen omdat toevallig ook Wilders die mening heeft. Dat zorgt voor onnodig extra polarisatie.\r\nVandaar dat ik kan zeggen dat ik dat kvk lied echt niet in mijn platenkast wil zien, maar het tegelijkertijd jammer vind dat Wilders er een argument in gevonden heeft.[/QUOTE]\r\n\r\nHeeft niet veel met \'politiek correct\' zijn te maken. De mensen verdoezelen allang hun eigen mening niet meer, kijk maar naar de commentaren op de diverse nieuwspagina\'s als daar weer eens een nieuwsbericht geplaatst is over allochtonen die iets gedaan hebben.\r\nEr is echter momenteel nog geen partij die tussen de PVV met al zijn keiharde uitspraken en de overige partijen die hun kop in het zand steken en doen alsof er niks aan de hand is.\r\nHet overgrote deel van de mensen die dus wel willen dat er opgetreden wordt tegen de verloedering, kunnen kiezen voor OF de PVV die wat naar \'extreem\' nijgt, OF uit partijen die veel en veel te soft zijn.\r\nDegene die dat gat had kunnen dichten is helaas een paar jaren geleden door een van de grootste eikels uit de geschiedenis door het hoofd geschoten.......
Link naar reactie
[quote=qpc]OF de PVV die wat naar \'extreem\' nijgt,[/quote]\n\n \n [quote]De PVV van Geert Wilders is een extreem-rechtse partij die islamofobie en systeemhaat tegen de overheid mobiliseert. Daarmee ondermijnt zij de sociale cohesie en de democratie in het land. Dat stellen drie wetenschappers in een aan de Tweede Kamer beloofd onderzoek over radicalisering, dat in opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken is uitgevoerd .[/quote]De rest v.h. artikel:\n[URL]http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1310142.ece/Geert_Wilders_ondermijnt_democratie[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;494439]De rest v.h. artikel:\r\n[URL]http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1310142.ece/Geert_Wilders_ondermijnt_democratie[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nJa, dat gaat over de PVV, maar niet over de problemen die er zijn..... Je kan natuurlijk wel alle pijlen richten op de \'booschapper\' die de boodschap niet al te tactisch en/of subtiel probeert te brengen, maar dat betekend niet dat het probleem an sich niet bestaat of niet aangepakt dient te worden.\r\nIn mijn ogen doet de politiek er alles aan om Winders de mond te snoeren, enkel en alleen om het probleem waar het om gaat meer \'onzichtbaar\' te maken. Het helpt dus om de PVV en Wilders zo zwart mogelijk te maken in de pers, zodat de mensen de problemen die Winders aankaart \'bijna\' vergeten.....
Link naar reactie
Zo is hetzelfde gebeurd met Pim.\nAls maar negatief nieuws verspreiden ,tot er een gek zich geroepen voelt om een moord te plegen.\n \nAls er in je directe woon omgeving voldoende last is van allochtone hangjongeren ,ga je vanzelf op Wilders stemmen. Dat is namelijk de enige die er wat aan probeert te doen.\nHet is toch te gek dat veel nederlanders zich in hun eigen buurt niet meer veilig kunnen voelen ,zelfs niet in hun eigen huis.\nMensen worden uitgescholden ,bedreigd ,auto\'s bekrast ,en zelfs tot twee keer toe bij een flat een heel brievenbus blok opgeblazen. En ja ,de daders zijn alleen maar allochtonen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...