Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

[QUOTE=dutch-online;486893]+ de software [ licentie ] heb je in bruikleen ,heb je mee ingestemd bij het ingebruik nemen,;)[/QUOTE]\n:confused: De software is er helemaal niet..... Office heeft nog nooit op mijn PC gestaan.\n\nDe check (in de vorm van een update !) is een soort aanname dat ik schuldig ben aan het installeren van illegale software, en dan moet ik bewijzen dat dat niet zo is. (door mijn PC aan hun check te onderhevig te laten zijn, tijd, rekenkracht, ruimte, slijtage, afleiding, meer kans op problemen, noem maar op)\n\nDan kunnen ze straks wel een check op elke software willen doen.\n\nHet is natuurlijk allemaal niet zo erg omdat je tenslotte nog de kans gegeven wordt om de \"update\" te weigeren. Maar netjes vind ik het toch niet. De meesten hebben gewoon de tijd of interesse niet om te checken wat hun geserveerd wordt.\n\n\nEn, dat hun updates problemen kunnen geven is wel duidelijk.\nIk had net Messenger zo dat het bruikbaar was, na nogal wat video problemen.\nKomt MS vorige week met de mededeling dat er een verplichte upgrade aan zit te komen, en of ik die alvast wil installeren, anders werkt Messenger binnenkort niet meer...\nNou, deze stommeling zegt \"[I]Ja, installeer maar...[/I]\", en ik ben weer terug bij af.\nNee sterker nog, nou heb ik ook geluidsproblemen, want Messenger lijkt het niet zo nauw met mijn privacy te nemen, in de zin dat het programma mijn volume (speaker-output dus !) elke vijf seconden op maximaal zet. Leuk voor de oren en huisgenoten joh ?\nEn video-verbinding (van mijn webcam) doet niets meer, terwijl ik in Skype geen noemenswaardige problemen heb.\n\nSoftware[B]:[/B] een verzameling foutmeldingen die grotendeels opgelost zijn......
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;486892][ATTACH]14608[/ATTACH] Herinnering aan de noodzaak van een goede backup [ATTACH]14608[/ATTACH][/quote]\n\nYep... door schade en schande wijs geworden en hier op het forum ook meermalen gelezen dat het foute boel was....\n\nHeb een externe HD die alles backuped (OS + alle incredimentele backup -maar ik vraag me af of ik daar werkelijk iets aan heb als de hardware het heeft begeven...) belangrijke foto\'s staan ook als back-up op Windows Sky-drive en hier en daar gaat er nog wel eens iets op een DVD of USB-stick.
Link naar reactie
[quote=dutch-online;486893]................................................\nLigt eraan hoe je het bekijkt ??;) als je Computer op afstand word bijgewerkt o.a. beveiligings updates is er toch niets mis mee.\n\n+ de software [ licentie ] heb je in bruikleen ,heb je mee ingestemd bij het ingebruik nemen,;)[/quote]\n\n\nMS mag mijn OS bijwerken... daarvoor is de opdracht bedoeld... maar tegelijkertijd krijg je ook \"updates\" voor Office..., ik heb dat ook niet, maar ze willen o zo graag even kijken of je Office misschien illegaal hebt... \nIk heb hun Office helemaal niet nodig... heb Open Office en die werkt perfect en is helemaal gratis...\n\nBeveiligingsprogramma\'s geef je ook in goed vertrouwen toegang tot alle bestanden op je PC, het is de bedoeling dat ze scannen op beveiliging en niet kijken of je toevallig ook nog ergens een illegaal progje hebt staan...
Link naar reactie
Ow... je kon wel eens gelijk hebben dutch, want ik heb inderdaad de Powerpointviewer van MS, zal dat eens in de gaten houden of de updates daarop betrekken hebben...\n\n(Als ik weer updates voor Office krijg, deïnstalleer ik de viewer, ga naar MS om de nieuwste te downloaden en kijk dan of ik nog steeds updates krijg aangeboden voor Office...)
Link naar reactie
Maar nu je het zegt... :rolleyes:\r\nJe hebt gelijk dat dat de PowerPoint viewer kan zijn..... want die heb ik ook.\r\n\r\nMaar er was dus wel een update welke in verband staat met detectie van illegale versies, en ik zag alleen Office genoemd. De PowerPoint viewer kan je moeilijk illegaal hebben.\r\nIk vind dat dan de update dan wel voor PP moet zijn, en dat ze dat best even kunnen vermelden. Ik breng die viewer echt nooit in verband met Office., het opent gewoon wel eens een bijlage die ik van iemand in de mail krijg.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;486736]Lees en huiver!\n[URL]http://www.security.nl/artikel/30960/1/EU_wil_abnormaal_gedrag_op_web_en_straat_monitoren.html?utm_source=rssfeed&utm_medium=rss&utm_campaign=rssfeed[/URL][/QUOTE]\nMoeten we maar burgerlijk gehoorzaam gaan zijn door niets fout te doen maar ons wel erg verdacht te gaan gedragen... Soort vrijwilligers team van [I]silly walks[/I] :D in het kader van \"red de menselijkheid\".\n\nStort het van false positives in elkaar.
Link naar reactie
[quote=reintje;486922]Ow... je kon wel eens gelijk hebben dutch, want ik heb inderdaad de Powerpointviewer van MS, zal dat eens in de gaten houden of de updates daarop betrekken hebben...\n \n(Als ik weer updates voor Office krijg, deïnstalleer ik de viewer, ga naar MS om de nieuwste te downloaden en kijk dan of ik nog steeds updates krijg aangeboden voor Office...)[/quote]\nhet is toch in te stellen , dat je alleen windows updates krijgt .
Link naar reactie
Leuk; al die \'contrôles\' !! Over privacy gesproken... Alom waarschuwingen tegen \'laten sllingeren\' (op Internet) van privé-gegevens.. Welke zieke geest kwam dan nu op het idee (spotje van een telefoon-provider: \"pokkie foetsie\" etc..) om contactgegevens \'online\' (dwz érgens in een database op een server) op te slaan...\"Zou Justitie dat niet moeten aanpakken en verbieden (want hoeveel kids zouden er al in zijn getrapt ?)\". denk ik dan...... ..
Link naar reactie
Oh SHIT, ik kan niet meer slapen... :(\r\n\r\nHeb net mijn raam opengetrokken, en keihard [SIZE=\"6\"]\"HALLO\"[/SIZE] uit het raam geschreeuwd richting de groep[I] keurige[/I] studenten die drie huizen verder, en drie verdiepingen lager, de nacht voor de zoveelste keer voor hun zelf hadden geclaimd, door op het balkon een sociaal uitje te houden.... Het is donderdag-ochtend, en dit is ongeveer de achtste keer voor de afgelopen tijd, en telkens op een doordeweekse dag. \r\nWaarschijnlijk verblijven ze in het weekend op de boot van pappa....\r\n\r\nIk was hierdoor al om een uur of één wakker geworden, en had mijn raam er voor gesloten, maar over vier werd ik weer ondergedompeld in keurig gesofisticeerd gekeuvel met een muziekje op de achtergrond.\r\nAchter onze huizen staat direkt weer een haaks een nieuw blok huizen, wat effectief betekent dat balkon geluid tien meter verder tegen een \"blinde\" stenen muur van vier hoog terug gereflecteerd wordt naar alle andere huizen.\r\n\r\nAl een paar maal heb ik op het geluid gereageerd en ook twee maal bij hun aan de deur geweest, waarvan één keer \'s ochtends om kwart over zes.\r\nDan zou je toch zeggen, na hun (alweer) keurige excuses, dat de boodschap overgekomen is, maar nee, blijkbaar zit het tijdens een feestgang ontkennen van de omgeving er al zo diep in dat hun voorstellingsvermogen dat er wel eens mensen kunnen zijn die daar last van hebben er al danig onder geleden heeft. Laat staan dat ze er aan denken dat er anderen zijn die hun bed uit moeten op het moment dat zij hun laatste flesje opentrekken.\r\n\r\nIk verzeker je, het geluid wat ze vandaag produceerden was zo gigantisch sociaal, zo netjes, dat je het hun bijna zou vergeven, het \"zong\" bijna, zij het niet dat je er wakker van werd, en er ook nog héél andere dagen zijn. :rolleyes: Want vandaag was het dus uiterst \"smooth\", ja ja, de dames waren er bij, toon je sociaalste kant, maar nog duidelijk voor ogen staat me de vorige maand, toen de nette heertjes alleen waren, en ik uit pure angst niets durfde zeggen, omdat er elke vijf minuten iemand was die iets \"won\" (?), en uit volle (dronken) borst een overwinningskreet van tien seconden klonk, en alle aanwezigen met volle kracht en in ritme, de bodem van hun bierflesje zo\'n vijftien keer op de tafel sloegen. Rauwer heb ik het \"nette\" drinken in mijn leven nog niet gehoord.\r\n\r\nVorige week heb ik zelfs een keer de politie gebeld, een uiterste daad, maar (schets mijn verbazing maar niet, ik had zoiets verwacht ;) ) op het moment dat ik de telefoon neerlegde (vijf uur in de doordeweekse ochtend), was het gelijk muisstil :-| .\r\nKoste me een Euro om de politie te bereiken, daarna koste het me weer een Euro om op hangende pootjes nogmaals te bellen, en te vertellen dat het niet meer nodig was.....\r\n\r\nMaximum irritatie, door hun minimale inspanning, nee, het is niet mijn feestje.
Link naar reactie
[QUOTE=pappaharry;487051]Leuk; al die \'contrôles\' !! Over privacy gesproken... Alom waarschuwingen tegen \'laten sllingeren\' (op Internet) van privé-gegevens.. Welke zieke geest kwam dan nu op het idee (spotje van een telefoon-provider: \"pokkie foetsie\" etc..) om contactgegevens \'online\' (dwz érgens in een database op een server) op te slaan...\"Zou Justitie dat niet moeten aanpakken en verbieden (want hoeveel kids zouden er al in zijn getrapt ?)\". denk ik dan...... ..[/QUOTE]\nEr zijn al services die zo on-line al je wachtwoorden beheren... 8-|\n\n\"[I]Zou de kat ook spek lusten ?[/I]\" :mrgreen:
Link naar reactie
Niet fijn idd Eric, studenten die je nacht verpesten.\r\nZelf ben ik nu ook student, aan de hogere landbouw school hier.Meesten in de klas zitten op kamers her en der rond het stadje waar de school staat, dus mogelijkheden zat om te feesten met lawaai zonder omwonenden die er last van kunnen hebben, zelf thuis wonend omdat we op 5 km van de school wonen :) .
Link naar reactie
Nou Richt, jullie hebben waarschijnlijk helemaal de tijd niet om tot zo laat de bloemetjes buiten te zetten.\r\nIk snap dus ook werkelijk niet :confused: waar zij de tijd vandaan halen, maar ja, dat is hun probleem.\r\n\r\n[QUOTE=reintje;487078]Afgezien van je frustratie erik, geeft het je wel inspiratie om een levendig verhaal te schrijven, waar ik zelfs (door de woordkeuze) om kan lachen.....[/QUOTE]\r\n.... en (helaas slaperig) weer vroeg op weg:\r\n[ATTACH]14612[/ATTACH]
Link naar reactie
Nou Richt, jullie hebben waarschijnlijk helemaal de tijd niet om tot zo laat de bloemetjes buiten te zetten.\nIk snap dus ook werkelijk niet :confused: waar zij de tijd vandaan halen, maar ja, dat is hun probleem.\n\n[QUOTE=reintje;487078]Afgezien van je frustratie erik, geeft het je wel inspiratie om een levendig verhaal te schrijven, waar ik zelfs (door de woordkeuze) om kan lachen.....[/QUOTE]\n.... en (helaas slaperig) weer vroeg op weg:\n[ATTACH]14613[/ATTACH]\nRiviertje de Rotte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...