Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=erikdenhouter;482125]Vandaag gehoord op een regionale zender:\n\"Morgen zonnig, helder, en nevelig\"\n\nEen maandje geleden nog gehoord:\n\"Morgen droog en zonnig, maar het kan ook regenen\".[/quote]\n\nOoit een nieuwslezer gehoord die het zonnige weer van een zondag aankondigde met \"Morgen begint de dag zondig\":mrgreen:
Link naar reactie
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

bedenk net dat ik ook maar wat zit te spammen op jullie forum:( en als ik zo al die leuke berichtjes lees is het hier toch wel erg gezellig, toch? Zelf heb ik vakantie nu en kwam op dit forum via het Computer Idee blad. Binnenkort weer aan de slag dus zal mijn spam ook minder worden...:cool: als iedereen zo doorgaat in deze off-topic komt die wel tot pagina 2009 :D
Link naar reactie
Ik ben geen vegetariër of veganist, maar een prachtige foto van een paardegebit zien en vervolgens het vlees op de toonbank... nee... geef mijn portie maar aan fikkie..\n\n\nMijn jongste heeft het nog intenser... die weigert dierenproefjes te doen in de Biologieles of de lugubere foto\'s te bekijken in haar studieboek.\n:p Ma is trots op haar dochter met met een mening...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...