Ga naar inhoud

Camcorder kopen.


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk zou graag een videocamera willen kopen van de 200 á 300 euro. Nou zag ik via vergelijk.nl de Toshiba Camileo H20, 5000000 pixels, 5x optische zoem, 4x digitale zoem enz. [URL=\"http://www.kieskeurig.nl/videocamera/toshiba/camileo_h20/308415\"]KIESKEURIG.NL[/URL]\r\n\r\nIk weet niet zoveel van camcorders dus zou graag u hulp willen gebruiken. Weet u misschien of de Camileo h20 een goede camera is? Of weet u een betere voor eigenlijk begin 200 euro? \r\n\r\nIk ben er achtergekomen dat een memorystick het makkelijkts is om in de camera te stoppen.\r\n\r\nMvg.
Link naar reactie
Ik zouw gewoon een mini-dv kamera kopen. Is nog steeds het beste.\nDie werkt gewoon met bandjes ,kun je via firewire op je pc aansluiten ,en dan kun je videobeelden met ELK montage prg binnen halen en bewerken in hoge kwaliteit.\nKamera\'s in jouw prijsklasse die op geheugenkaartjes opnemen vallen zwaar tegen wat kwaliteit en mogenlijkheden betreft.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Panasonic is ook een goed merk JVC, vind ik persoonlijk niet zo (maar dat is persoonlijk).\r\nEn HD camera moet je alleen nemen als je een hd-tv hebt, anders heb je niks aan de hd films.\r\nEn zoals Animal zegt is mini-dv nog steeds de beste optie (je hebt ook dv camera\'s met HD bandjes)\r\n.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...