Ga naar inhoud

pinnacle studio ultimate versie 12


Aanbevolen berichten

Hallo kan iemand mij helpen met de formaten en instellingen voor het maken van een film\r\nin pinnacle? ik wil graag een dvd maken die ik later af kan spelen op de T.V. en ook op de\r\nP.C. met widescreen full\r\nmaar er staan zoveel mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet zie\r\nb.v. Pal breedbeeld, of ntsc breedbeeld of ntsc progressive widescreen etc.\r\nopname bron opname formaat projectinstellingen \r\n ik hoop dat iemand mij kan helpen\r\nalvast bedankt groetjes Romijo
Link naar reactie
hoi Romijo,\r\nik heb even aan modje gevraagd je topic te verplaatsen naar multimedia > video bewerken\r\ndit deel van het forum gaat over problemen met vista.\r\n\r\nnu je probleem, ik ben niet echt bekend met pinnacle maar de termen zijn algemeen\r\nje moet PAL widescreen hebben als uitvoer formaat want PAL is het europese systeem\r\n\r\nntsc is het amerikaanse systeem, als je een dvd ntsc maakt moet je je speler over kunen zetten naar ntsc of je tv, soms kan dit niet en speelt ie helemaal niet af.\r\ndus als je geen specifieke reden hebt om ntsc te gebruiken... lekker links laten liggen.
Link naar reactie
Hey Romijo,\r\nik zat ook met enkele problemen over pinnacle en zocht het [URL=\"http://forums.pinnaclesys.com/forums/17/ShowForum.aspx\"]pinnacle forum (klik hier)[/URL] op,\r\nals het om pinnacle gaat,kun je beter je vraag op het pinnacleforum stellen,\r\n\r\nik vermoed dan ook dat je \"sneller en meer\" uitleg gaat krijgen wat en hoe je het moet doen,omdat het pinnacleforum ook speciaal voor problemen van pinnacle is\r\n\r\nHiermee wil ik niet zeggen dat ze hier niets van bakken,integendeel!\r\n\r\nGrtjs:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...