Ga naar inhoud

probleem met branden in WMM


Anoniem2

Aanbevolen berichten

:(Hallo allemaal,\r\nGisteren wilde ik een film van ruim 2 uur op een dvd branden. Double layer dvd (meer dan 8GB) + juiste dvd brander (DL) dus tot zover no problemo.\r\nPas toen die bijna klaar was gooide hij DVD eruit met een foutmelding. Hij heeft niets gedaan en ongeveer 6 u voor niks staan draaien...:confused::(:(Helaas heb ik foutmelding niet genoteerd...\r\nToen ik daarna keek bij deze computer stond er dat de schijf helemaal vol zit???zou dit het kunnen zijn?? ZOuden er verkeerde instellingen ergens staan?\r\n\r\nGrt,:p\r\n\r\nCatr
Link naar reactie
Heb je met Movie Maker ooit al een DL-dvd gebrand.\nAls het 6 uur gaat duren is er waarschijnlijk ook iets anders mis.\nEerst de gemonteerde film laten renderen naar mpeg volgens de dvd normen ,er dan pas een dvd er van branden lijkt me ook beter.\nEen 2 uur film moet ook nog best op een normale dvd kunnen met nog steeds goede kwaliteit ,,maar voor de hoogste kwaliteit heb je inderdaat een DL-dvd nodig.\n \nWelke schijf stond helemaal vol ???\nAls je de HD bedoelt dan is dit inderdaat het probleem ,want de te maken film wordt eerst tijdelijk op de HD opgeslagen.\nAls de film niet helemaal op de dvd zouw kunnen dan krijg je daar volgens mij al eerder melding van.
Link naar reactie
Nee nog nooit met movie maker een DL DVD gebrand. Ik ga voor de hoogste kwaliteit vandaar dat ik DL dvd heb gekocht.\r\n\r\nHoe rendeer je de film dan naar mpeg? Bij movie maker kies je gewoon voor opslaan op dvd en vervolgens gaat hij heel het bestand kopieren naar de HD. Op de HD is overigens genoeg ruimte, want de film was inderdaad geheel op de HD opgeslagen. \r\n\r\nDe schijf die volstond bedoel ik mee: de dvd (schijf) Nieuw uit de verpakking en als ik via deze computer bij eigenschappen kijk geeft hij aan dat heel de ruimte gebruikt is terwijl er niets op staat?\r\n\r\nAlvast bedankt voor je meedenken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...