Ga naar inhoud

Samsung Photoframe SPF-83V


Aanbevolen berichten

Hi,\r\n\r\nWie kan een dummy helpen met enkele vragen over een fotoframe?\r\n\r\nIk heb onlangs een Samsung SPF-83V Photoframe gekregen. Ik ben daar mee aan de gang gegaan, maar kom er niet uit.\r\nIk wil offline displayen, dus vanuit het interne geheugen van het apparaat of vanaf een CF-card.\r\nAls ik de CF-card vanuit mijn camera in de fotoframe prik, kan ik idd een slideshow zien, maar alle portret-mode foto\'s worden landscape gedisplayed. Als ik dat (uiteraard) portret wil, moet ik volgens mij dus op het apparaat per portret-mode foto aangeven, dat er 90gr geroteerd moet worden. Dat lijkt me toch niet erg handig, volgens mij moet dat toch ook automatisch kunnen.\r\nHet werkt wel goed, als ik vanaf mijn PC foto\'s naar een CF-kaartje zet, want op de PC staan de portret-foto\'s al in de juiste mode (of zoiets). Het displayen op de frame gaat dan vlekkeloos.\r\n\r\nIk heb foto\'s vanaf mijn PC naar het interne frame geheugen van de frame gecopied (de mode, portret of landscape, staat dan uiteraard al goed) en geprobeerd deze foto\'s in een slideshow gedisplayed te krijgen.\r\nHet \"recent\" en \"favorites\" geheugen van de frame is leeg. Als ik via Menu voor Frame Memory kies, zie ik, dat de foto\'s er idd staan. Als ik echter enter druk, spring ie naar recent/favorites, maar die zijn leeg.\r\nIk heb geen idee, hoe ik nou vanuit het Frame-memory (of van mijn apart recent of favorites) een slideshow krijg.\r\n\r\nWie kan mij helpen?\r\n\r\nAlsvast bedankt,\r\nMarcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...