Ga naar inhoud

Welke Camcorder?


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om Camcorder te kopen. Deze wil ik gaan gebruiken om de bouw van een fruitcorsowagen vast te leggen. De bouw is een een donkeren hal en gedeeltelijk buiten.\r\n\r\nAls ik op Internet info ga zoeken en de reviews lees . Weet ik al helemaal niet meer welke te kiezen. Verkopers raden allemaal een andere merk aan :-S:confused:. En ik ben een leek met Camcorders. Heb wel ervaring met de Spiegelreflexcamera\r\n\r\nDus kort samen gevat\r\n\r\n- Welke Camcorder is goed en makelijk in gebruik.\r\n- Waar moet ik op letten bij de aankoop. \r\n- Welk merk is het beste (als die er al is)
Link naar reactie
Kies er een die je kunt betalen ,want als er verder niet of weinig mee gefilmd wordt is het erg duur.\nIk zouw zelf voor een Sony gaan ,en dat een die gewoon met bandjes werkt ,,mini-dv.\nAlleen lichtsterkte is belangrijk.\nZoom bereik is bij de meeste kamera\'s gelijk ,en alleen het optische is belangrijk ,,wat er digitaal te zoomen valt is ook helemaal niet belangrijk ,want daardoor krijg je slecht beeld ,en je kunt je kamera toch niet meer stil houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...