Ga naar inhoud

USB 3.0 kaarten werken niet?


ruudleeuw

Aanbevolen berichten

Behalve vervanging van HD door SSD had ik MyCom Amstelveen gevraagd 2 USB 3.0 kaarten (4 poorten) er bij te zetten. Bij herinstallatie van software kon ik geen gebruik maken van die poorten. Configuratiescherm/Apparaatbeheer toont geen software voor deze kaarten geïnstalleerd (uitroepteken er bij, werkt niet). Online naar software zoeken blijft draaien, draaien... Ik weet het merk niet, staat niet op de bon. Bij 'USB Generic' krijg ik de waarschuwing dat PC instabiel kan worden, dus maar niet. Hoe nu verder?
Link naar reactie
De USB poorten hadden voor de herinstallatie geen probleem veronderstel ik? U heeft geen CD'tje met drivers ontvangen van MyCom? Online naar software zoeken blijft draaien => geduldig afwachten .......niet te snel denken dat er niets gevonden zal worden Met de rechterkant van de muis op het apparaat klikken, eigenschappen, tabblad details, hardware-id kiezen en vervolgens naar deze hardware-ID zoeken met Google. SlimDriversFree proberen http://decomputer.be/windows-drivers-installeren-en-updaten/ let op alle extra software die aangeboden wordt tijdens de installatie heeft u niet nodig!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...